6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Kleintje

BitTorrent werkt niet

Moest verplicht updaten naar de laatste versie maar deze werkt niet. Alles al geprobeerd, andere versie gezocht, maar de versie die ik had (met die waterval) wordt gereject omdat er een nieuwere versie is (zwarte bol met een golf erin). Maar als ik deze aanklik, komt ie in mijn “balk” en verdwijnt daarna weer.

Ik draai nog onder OSX 10.2.8 maar op de site staat er niets over geschreven.

Ik heb hier net gezocht naar dit onderwerp maar niks gevonden. Staat de vraag dubbel dan bij voorbaat sorry :mrgreen:

Bijdrager
    SharkyMark

Ik had met de nieuwe versie het probleem dat torrents niet gingen lopen. Ik ben terug gegaan naar de oude versie en die werkt nog steeds prima (ik heb 10.3.9).

Bijdrager
    wjgmspeedy

De officiele Bittorrent werkt niet op Jaguar. Tomato is een client die wel werkt op 10.2.8 http://www.sarwat.net/bittorrent/

Bijdrager
    Kleintje

Ook hier krijg ik de melding dat de client rejected is :cry: of is er hier iets heel anders aan de hand?

Bijdrager
    Kleintje

rejected by tracker – Client Version is banned. Check with the tracker administrator, (at maa apr 25 ’05 @ 09:08:09

Dit dus….

Bijdrager
    Sixer

Blijkbaar deed die client iets waar de trackers niet blij mee waren.

Tomato Torrent is een prima client.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.