12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    So Klear

Bittorrent -=- Vreemd download geval!?

Dag mensen,

Op het moment dat ik dit schrijf ben ik via Bits On Wheels, een Bittorrent Appje, in je mapje verzamelde fragmenten van de E3 2006 (je weet wel, die grote games beurs) aan het download. In totaal neemt deze map 29, 25 GB in beslag. Ik heb de torrent nu zo’n 4 uur aan laten staan en op het eerste gezicht leek hij niet erg opgeschoten te zijn. nog maar 44 mb is door Bits on wheels vast gelegd en als ik geluk heb heb ik het hele boeltje volgens het programma over ongveer 30 dagen binnen. Maar als ik de bij toon info van de map waar alle fragmenten in zitten bekijk staat er dat het bestand uit al bijna 14 GB bestaat, die mis ik dus ookal op m’n HD.

Kan iemand verklaren hoe dit komt? Bits on Wheels heeft me nooit eerder bedrogen…

Alvast bedankt!

Bijdrager
    JWB

Een bittorrent programma neemt alvast de ruimte in van het nog te downloaden bestand. Grote voordeel is dat je alvast kunt zien of het op je HD past.

Je zult merken dat het bestand nog niets doet als je het opent. Bij het downloaden van muziek kan je wel tussentijds openen, maar dan heb je nummers van een paar seconden.

Bijdrager
    ragoooon
    ”JWB”

Een bittorrent programma neemt alvast de ruimte in van het nog te downloaden bestand. Grote voordeel is dat je alvast kunt zien of het op je HD past.

Jaja het is waar wat hij zegt :) .
    En E3 ex-grote game beurs zul je bedoelen :(
    Je kunt ook slechts de bestanden die je wilt downloaden uit de map selecteren, hoef je niet de 29GB te downloaden, met Azeurus werkt dit toch.

Bijdrager
    JWB
    ”ragoooon”
    ”JWB”

Je kunt ook slechts de bestanden die je wilt downloaden uit de map selecteren, hoef je niet de 29GB te downloaden, met Azeurus werkt dit toch.

Yep, soms erg handig. En ragoooon, gecondoleerd met je iPod!

Bijdrager
    So Klear

Aha, bedankt! En ook bedankt voor die tip mat Azerus, maar ik heb nu ff graag alles. Het is i.v.m. het doodbloeden van de E3. Ik wil een soort documentaire maken over de laatse grote E3 ooit…

Bijdrager
    JWB

Graag gedaan! By the way, ik was net even op je blog. Mag ik je een tip geven? Ik zou je email onderaan bij ‘Contact me’ weghalen. Je postbus loopt straks over van de spam! Dit is namelijk voer voor spambots. Je moet het zelf weten hoor, maar……

In Rapidweaver->site setup->vinkje weghalen bij E-mail

Bijdrager
    ragoooon
    ”JWB”
    ”ragoooon”
    ”JWB”

Yep, soms erg handig. En ragoooon, gecondoleerd met je iPod!

Bedankt :cry: , ben nu aan het wachten voor de update van de nano, want heb zo vermoeden dat flash-geheugen beter is dan een harde schijf :roll: .

Sleutelbeheerder
    Night

Als je ff de link naar de torrent post, dan download ik ff mee, hoe meer downloaders des te meer verschillende data er rondgaat die dan weer met de overige downloaders gedeeld kan worden en dus de algemene snelheid verhoogt…

PS stuur me dan wel ff een PM, ik ben hier niet iedere dag!

Bijdrager
    ragoooon

Lol ik kan hier jammer genoeg niet aan deelnemen, die 29GB is bijna 3 maal mijn maandelijkse datalimiet :cry: .

Bijdrager
    JWB
    ”ragoooon”

Lol ik kan hier jammer genoeg niet aan deelnemen, die 29GB is bijna 3 maal mijn maandelijkse datalimiet :cry: .

Andere provider kiezen? Zonder datalimiet?:evil:

Bijdrager
    superche2005

Van de staff van een van zovele torrent sites krijg ik te horen dat ik “niet verbindbaar” ben. Het heeft er mee te maken dat ze mij op de een of andere manier niet snel kunnen vinden. Waardoor uploads en downloads minder snel gaan of helemaal niet omdat ik dus onvindbaar ben. Nu heb ik wat gesurft, maar ik snap er niks van aangezien. Wel heb ik bijna een 1:1 deel ratio dus ik zou zeggen: “dat gaat gesmeerd”. Maar als ik het goed begrijp kan het nog gesmeerder gaan als ik “wel verbindbaar” ben.

Weet een van jullie wat ze precies bedoelen en hoe ik dat kan oplossen. Ik heb zelf lopen snuffelen en ik kwam op iets van ftp-toegang onder systeemvoorkeuren / delen / voorzieningen, maar het zou kunnen dat het er helemaal niets mee te maken heb. Zelf gebruik ik Azureus.

Thnx

Bijdrager
    ragoooon
    ”JWB”
    ”ragoooon”

Andere provider kiezen? Zonder datalimiet?:evil:

Als dat nou eens bestond in Belgiƫ voor een degelijke prijs meteen!
    Of anders verhuizen we wel naar onze noorderburen :wink: .

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.