19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

bittorrent site ?

bestaat er een goeje bittorrent site met veel software ?

Bijdrager
    Tomaat

dit is niet-legaal :innocent:

Bijdrager
    M-Jay

Ja die bestaan zeker maar ik denk niet dat het verstandig is om deze hier te posten!

M-Jay

Bijdrager
    Martijn Bakker

Tip: Zoek eerst een op het forum
    Tip2: Google..
    Tip3: Illegaal is verboden

Bijdrager
    KarelWillem

De eeuwige discussie kan weer losbranden.

Geen enkel peer-to-peer programma is illegaal!!!

Enkel de software die er op geboden wordt KAN illegaal zijn.
    Het is denk ik echter aan de mensen zelf om uit te maken of ze deze illegale rommel zullen downloaden of niet.

Begin dus niet gelijk te roepen: ‘Dat is illegaal!’
    Zegt Neo-Piko dat hij op zoek is naar illegale software?

Hij vraagt alleen naar een bittorent met goede software.

Net zoals je op Versiontracker goede software kunt vinden.

Bijdrager
    angorawol

Dus zoals gewoonlijk slotje erop?

Bijdrager
    KarelWillem

Je hebt vast mijn bovenstaande verhaal niet gelezen?

Geen slotje dus?

Inactief
    Anoniem

mensen effe rustig ok :roll:

iedereen download wel eens illegaals.
    er zijn volgens mij genoeg mensen hier die illegaal muziek , films (o.a divx ) en software downloaden. laten we even niet schijnheilig doen en het zeker niet on het tapijt keren.

Bijdrager
    angorawol

@KarelWillem
    ik heb je verhaal heus wel gelezen, alleen hebben we een moderator hier die gewoonlijk er een slotje op doet, vandaar.

Van mijn part moet er niks op. Zoals je zelf zei:

De eeuwige discussie kan weer losbranden.

Ondertussen heeft Neo_Piko nog steeds geen bittorent site gekregen, is het trouwens geen torrent site?

Bijdrager
    aaike

Met Limewire kan je ergens wel een tekstbestandje vinden met bittorent sites…

Bijdrager
    Sad

Jaaa daar ben ik.

Iedereen mag hier praten over wat een torrent is, hoe het werkt, wat je er aan hebt, welke poorten je er voor moet open zetten etc.

Maar explicite links naar sites met illegale software (of het nou via torrents gaat of een ander medium) zijn hier niet toegestaan.

Dus het antwoord op Neo_Piko’s vraag is: ja er zijn veel goede sites met torrents maar die gaan we hier niet noemen.

Inactief
    Anoniem

lol wat een leuk antwoord :P
    maar ik snap het wel , dus ik zal er ook niet meer na vragen , ik heb mn linkjes al gekregen via PB

Bijdrager
    olbo

Ik sluit me KarelWillem aan!

Bijdrager
    WebJ

De demo van Myst IV was in het begin ook alleen maar via BitTorent te downloaden, niets mis mee toch?

Bijdrager
    Hexley
    ”Neo_Piko”

iedereen download wel eens illegaals.
    er zijn volgens mij genoeg mensen hier die illegaal muziek , films (o.a divx ) en software downloaden. laten we even niet schijnheilig doen en het zeker niet on het tapijt keren.

Nope, ik doe nooit iets iligaals….
    Gelukkig mag je hier nog gewoon je zooi up en downloaden zonder dat je strafbaar bent….:D

Maffe is een gebrande muziek CD is wel iligaal…. :?
    Nou ja dan maar als Data…. MP3 dus…:)

Bijdrager
    LoveBug356

Volgens mij is met een goede zoekmachine voor het bittorent netwerk ook niets mis. ( niet illegaal)
    Dus deze mag toch zonder problemen gepost worden.

De manier die nu wordt gebruikt om illegaliteit te weren haalt nog minder uit.
    1. Andere mensen met dezelfde vraag krijgen geen antwoord. ( dus vraag het antwoord in een PB aan Neo_Pico)
    2. Het forum heeft evengoed geholpen door een PB om het wel/niet illegaale te vinden. ( is toch in strijd met de forum regels :?)
    3. Hierdoor zullen de mensen van Sabam of Het Brein opdezelfde manier neerkijken op Macosx.nl met het blijven ondersteunen van het uitwisselen van illegale bestanden. Deze mensen zijn slimmer en zien door de schijnheiligheid van forumregels.

:sealed:

Inactief
    Anoniem

zoals ik al zei , je kan er beter voor uitkomen ze gaan je heus niet opsluiten.
    maar als er software is die je echt nodig hebt en je hebt ook het geld ervoor vind ik wel dat je het moet kopen.

Bijdrager
    bekhof

Om dus maar weer even op de vraag terug te komen… Iemand goede links voor dat soort spul?
    Hier is namelijk niets illegaals aan. Sterker nog, vandaag op de site van een softwareleverancier een demoversie in torrent formaat aangetroffen.

Volgens mij kan dus gewoon antwoord gegeven worden op de vraag?

Bijdrager
    Sad

Tis heel simpel en ik zal het met veel geduld nog één keer uitleggen:

Wij willen niet dat MacOSX een verzameling links naar illegale software gaat worden. Dat heeft te maken met uitstraling, niet met regelgeving.

Je kan software verspreiden met torrents, ftp, iChat, diskettes, postduiven etc. etc. maar illegale software blijft illegale software, ongeacht het medium waarmee je het verspreid. MacOSX.nl linkt niet naar illegale software, en daarmee uit.

Daarom staan we geen links naar illegale software toe.

Links naar legale zaken zoals demo’s van games die door de fabrikant nota bene zelf via torrents verspreid worden, zijn dus prima.

Links naar illegale zaken zijn niet toegestaan.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.