7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Theo

Bitrate mp3 bekijken op iPhone?

Is het mogelijk om op een gemakkelijke manier de mp3 resolutie van muziek op de iPhone te bekijken?
    Zoals bijv met de app “Exif Viewer” voor foto’s?
    Ik weet dat ik dat op mijn Mac kan bekijken in de muziek app, maar graag zou ik het ook “onderweg” willen kunnen zien.
    Alvast bedankt voor het meedenken!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 6 dagen geleden door Night. Reden: Duplicaat topics verwijderd. Eén keer op 'verzenden' klikken is echt voldoende
    Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    Theo

Maar als ik in jullie app op “verzenden” druk en ik een foutmelding krijg, heb ik de neiging om het nogmaals te proberen🥴!

Bijdrager
    Theo

En Karel Willem: bedankt voor je reactie, maar ik wil eigenlijk de bitrate meteen in de Muziek-app willen bekijken…!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik wil eigenlijk zoveel.

Maar wat niet kan, kan niet hè!

En je geeft zelf als voorbeeld het gebruik van een app.

Zoals bijv met de app “Exif Viewer” voor foto’s?

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 5 dagen geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Theo

Exif Viewer is een app, waarmee ik binnen de Foto’s app op m’n iPhone de metagegevens van een foto kan bekijken, dus zo vreemd lijkt het me niet, dat ik op het forum de vraag stel, of iemand weet, of er ook een app bestaat, die de bitrategegevens van een mp3 tje binnen de Muziek app kan laten zien🥴!

Bijdrager
    KarelWillem

Waar jij het over hebt is de extension van Exif Viewer. De app op zich doet dat niet.

Ik ben nog niet echt extensies tegen gekomen voor Apple Music. Door de namen die Apple aan haar apps geeft (Photos, Music, etc.) is zoeken ook vrij lastig.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.