8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    pruus

Binnenkort MBP etc ook met de nieuwe gezichtsherkenning?

Na introductie van de iPhone x, en dus het vervangen van de touchid op de iPhone. Zal deze ook verdwijnen van de MBP. Want meerdere systemen is toch niet de toekomst. Dus jammer van alle MBP met een touchknop. Deze gaat dus weg. Jammer dat hier niet echt een strategie achter lijkt te zitten. Zo kort na elkaar wisselen van interface. Wat jullie?

Bijdrager
    Q-collective

– Geen idee of Face ID snel naar de Mac komt. Touch ID duurde ook even. Het is afwachten op de aankondiging van Apple hierover.
    – Waarom is het jammer dat achterhaalde technologie verdwijnt?

Bijdrager
    GoeieDag
    pruus op 31 oktober 2017

Deze gaat dus weg. Jammer dat hier niet echt een strategie achter lijkt te zitten. Zo kort na elkaar wisselen van interface. Wat jullie?

Is dat besmettelijk of zo? Een eigen gedachte of inschatting als feit presenteren?! #fantasieisgeenfeit

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    Joid
    GoeieDag op 31 oktober 2017
    pruus op 31 oktober 2017

Deze gaat dus weg. Jammer dat hier niet echt een strategie achter lijkt te zitten. Zo kort na elkaar wisselen van interface. Wat jullie?

Is dat besmettelijk of zo? Een eigen gedachte of inschatting als feit presenteren?! #fantasieisgeenfeit

Dat heet inderdaad onemorethingitis. Zeer gebruikelijk op het forum van OMT heb ik gemerkt.

Bijdrager
    Shyos
    pruus op 31 oktober 2017

Jammer dat hier niet echt een strategie achter lijkt te zitten.

??? Ja daarom gaat het ook allemaal zo slecht met Apple natuurlijk… compleet zonder strategie ???

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door  Shyos.

Bijdrager
    Maikelw

Tja, de iPad ondersteunt tenslotte ook geen touch meer na het komen van de Pencil:roll:
    Ik denk dat het niet ondenkbaar is dat ze beide systemen aan zullen gaan houden, of althans in ieder geval voor desktops. Ze zijn erg goed in het kopiëren van Windows de laatste tijd, hier heb je Windows Hello: Irisscanner, pincode, wachtwoord of vingerafdruk. Het zal me dus niet verbazen als ze deze kant op gaan, al dan niet voor een bepaalde tijd.

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk niet dat het in de komende 5 jaar zal komen. Het zou namelijk een beetje lomp zijn om Touch ID in 2016 uit te vinden als iets revolutionairs en het dan nog geen twee jaar later alweer vervangen door iets nog beters.

Touch ID op meerder Macs zie ik eerder gebeuren.

Verder mensen die Touch ID of hun Mac ontgrendel met hun Apple Watch zijn vaak vergeten dat ze deze methodes gebruiken om te ongrendelen. Dat voelt zo natuurlijk en dan werken functie het allerbeste, wanneer je niet doorhebt dat je ze gebruikt.

Bijdrager
    sunapple

FaceID all the way. Geen geneuzel met een fysieke toets die bij eventuele slijtage vervanging van het hele moederbord vereist, geen onveilige scenario’s met TouchID in het toetsenbord voor iMac, Mac Pro of Mac mini; gewoon alles (Inc. Apple Cinema Display dan voor Mac Pro/mini) FaceID geven. Veiliger, universeler te implementeren.

Maar ja, het zou nog een paar jaar kunnen duren.

TouchID:
    iPhone : 2013
    iPad: 2014
    Mac: 2016

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.