11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    DEvoSIGN

Binnenkort iMacs in de aanbieding?

Zullen er bedrijven zijn de oude iMacs binnenkort goedkoper zullen verkopen met de introductie van het nieuwe model?

Bijdrager
    Delars

Misschien sommigen, de meesten zullen denk ik door hun voorraad heen zullen zijn door het tekort aan iMacs voor de introductie van de nieuwe iMac.

Bijdrager
    SPQR

Volgens mij doen de meeste MediaMarkt vestigingen dat wel.

Bijdrager
    athens

Nee hoor, Er komen geen aanbiedingen. De laatste winkelmodellen zullen tegen een interessante prijs weggaan.
    Apple kent geen torenhoge voorraden en ook de verdeelpunten in Nederland niet.
    Kortom, ik zou niet teveel hopen.

Bijdrager
    Hansi2124
    ”athens”

Nee hoor, Er komen geen aanbiedingen. De laatste winkelmodellen zullen tegen een interessante prijs weggaan.

:? :? :?
    Dit is een gevalletje van contradictie……

Bijdrager
    sypie

Ik heb nog een aanbieding: iMac G5… Of bedoel je dat niet?

Bijdrager
    brinkey

Wat denk je :?

Aan ts kijk eens bij a-mac.nl. Daar staan ze voor minder.

Bijdrager
    Masto

Dynabyte, zelden via een folder wel in de individuele winkels.

Bijdrager
    Sanjeev
    ”brinkey”

Volgens mij hanteren ze bijna overal die prijzen, bij iCentre kosten ze hetzelfde

Bijdrager
    puntKoen
    ”Sanjeev”
    ”brinkey”

Volgens mij hanteren ze bijna overal die prijzen, bij iCentre kosten ze hetzelfde

Inderdaad, dit zijn gewoon de EoL-prijzen: gebaseerd op de voorraadcorrectie die een reseller van Apple krijgt. Alle resellers hanteren in deze fase deze prijzen. Over een maand of twee worden de nog bij Apple staande voorraden aan de resellers aangeboden voor iets lagere prijzen. Consequentie is wel dat daar meestal andere internationalisatiekits bijzitten.

Moderator
    Poezenbeest

Sowieso moet er nog het een en ander achter de hand gehouden worden voor eventuele vervangingen…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.