-
Q:
Binnenkomend geluid van Skype loskoppelen van systeemgeluid
Als ik aan het Skypen ben en ik wil het binnenkomende geluid tijdelijk dempen om een ander geluid op mijn computer af te spelen, dan lukt dit niet.
Omdat de Skype-geluidsregelaar blijkbaar vast gekoppeld zit aan de systeemgeluidsregelaar. Is dit ook op een bepaalde manier los te koppelen in de instellingen of moet hier een third-party programma voor worden gekocht?
Alvast dank.
@Montagekid: als ik de schuifregelaar in Skype audio instellingen verschuif bedien ik daarmee direct mijn hoofdvolume van mijn Mac. ZIe afbeelding.
@Koezel, bedankt, ik ga dit proberen. Pas vanavond Skype, dus ik laat het dan morgen even weten.Back Ground Music heeft helaas ook geen controle over het geluid van Skype, het regelaartje doet niks.
Ik kan Whatsapp, Safari, iTunes e.d. er allemaal wel keurig netjes mee besturen. Dus het geeft helaas nog geen oplossing, ik denk dat Skype gewoon extreem slecht geprogrammeerd is door Microsoft en niet om kan gaan met de MacOS software en hardware.
@Jos Opel: uit welke versie van Skype heb jij deze instellingen gehaald?@Sunkeeper, had je een bèta uitvoering van versie 8? Ik heb namelijk geen update gezien.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.