4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Tjerker

bijzonder? installatie

Vandaag op ’t werk met een collega de volgende constructie gedaan:

– powerbook met 10.3 als firewire disk aan ibook 10.2
    – ibook gestart vanaf fwdisk powerbook (met 10.3!)
    – ibook’s HD geformateeerd
    – carbon copy van powerbooks disk naar ibooks disk
    -opnieuw opgestart
    – en voila, panther op ibook…

(verder nieuwe beheerder gemaakt, ouwe powerbook user weggedaan).

Onder het motto ‘dit moeten we ff proberen’… en verdomd het werkt. Kom daar maar eens om met windows…

Overigens is Panther netjes besteld, hoor;-)

Bijdrager
    Ruben
    ”Tjerker”

Onder het motto ‘dit moeten we ff proberen’… en verdomd het werkt. Kom daar maar eens om met windows…

Netjes!:-D Ik moet zeggen dat ik niet zo’n Windows fan ben, maar die doet ook niet echt moeilijk hoor. Pas nog een harddisk uit een Celeron bak (met Windows 98) voor iemand overgezet in een Pentium II (toch heel wat anders). Opstarten, het een en ander aan nieuwe hardware detecteren en gewoon werken.;-)

Maar ik geef toe, Wintendo heeft niet dat leuke truukje om een computer standaard (zonder tussenkomst van tooltjes of OS) als FireWire slave te laten fungeren.

Bijdrager
    Tjerker
    ”iRuben”

… voor iemand overgezet in een Pentium II (toch heel wat anders). Opstarten, het een en ander aan nieuwe hardware detecteren en gewoon werken.;-)

En daar ging het bij mij en windows altijd fout…

Bijdrager
    Ruben
    ”Tjerker”

En daar ging het bij mij en windows altijd fout…

Tja, toegegeven, het is even iets meer werk, Windows detecteerd bijna alle hardware opnieuw en daarna moet je voor het mooi eigenlijk nog even de “verdwenen” hardware wissen, maar het kan wel.:-P

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.