6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    lynx

bijna een iMac

ik ga overstappen naar een iMac 17 inch, maar als ik zo dit forum bekijkt lijkt net of de iMac alleen maar problemen heeft, dit valt toch wel mee???
    is het verstandig om het via de online applestore de iMac te bestellen???
    en is het nou wel of niet verstandig om apple care er bij de nemen???

greetz

Bijdrager
    SeaTrue

op internet vind je wel degelijk veel negatieve commentaren omdat dit de enige mensen zijn die dit op internet zetten. Er zijn heel veel mensen die een perfect werkende computer hebben en die dat niet melden dus je ziet enkel de slechte commentaren. En als je toestel niet goed werkt (mankement) kan je deze normaal gezien gewoon terugbrengen naar apple en krijg je een nieuwe of repareren ze hem.

Voor de applecare moet je zelf een beetje zien.

Standaard krijg je 1 jaar garantie, je kan dit dus uitbreiden naar 3 jaar garantie, maar in feite moet je in europa 2 jaar garantie krijgen. Dus je betaald imo al dat geld voor 1 jaar extra garantie. Dat had ik er toen ik mijn computer kocht niet voor over, maar jij misschien wel?

Moderator
    unSOUND
    ”lynx”

ials ik zo dit forum bekijkt lijkt net of de iMac alleen maar problemen heeft…

Ik heb anders heel weinig topics gezien over problemen met de iMac…

De MacBook is een ander verhaal, maar de iMac ?

Bijdrager
    Marius1976

Ik kan er aan toevoegen dat ik een iMac G5 heb, en dat ik meer dan zeer tevreden ben over deze machine.

Alleen tja… ’t is een G5 he;) goeie spullen…

Marius

Bijdrager
    chocolate

Sterk marius:D ik noem je de PPC god , en langs de meeste kanten heb je gelijk, mensen die ppc based machines afzeiken weten denkik niet waarop ze op werken. Want de snelste prestaties haal je NU nog altijd met een PPC en vooral grafisch ! Dus denk maar eens goed na over je keuze iMac lynx alhoewel er nagenoeg geen problemen zijn met de iMac:)

Bijdrager
    masuran

Ik heb een iMac Core Duo, gekocht de dag van de aankondiging.

Problemen: Noppes.
    Wel een probleem met het keyboard, maar dat is nu opgelost en het lag enkel aan het keyboard. De modellen die nu worden geleverd hebben dit probleem niet meer.

Ik kan je de iMac Core Duo sterk aanbevelen, heel lekker ding:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.