7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iForum

Bijlage knop verdwenen??

Hallo,

Sinds 2 weken heb ik een nieuwe 27″ iMac, voorheen 4 jaar een 21,5″ gehad. Er valt me nu ineens iets op en ik kom er niet uit.

Als een mail een bijlage bevat staat er geen knopje meer op de lijn (zie foto, in de rode cirkel) waar voorheen, op de oude Mac, een knop stond om de bijlage te bewaren.
    Ook bij werkbalk aanpassen staat er geen knopje met paperclip…. Vroeger had ik dat wel, echter ik heb de oude Mac compleet opnieuw ingesteld en daar is het knopje nu ook weg….. Een andere 21,5″ die hier nog staat heeft het echter weer wel. Erg raar.

Waarschijnlijk is de oplossing simpel, maar ik kan het niet bedenken. Wie helpt?

Overigens op alle Mac’s 10.8.4

Bijdrager
    johnkeates

Dat komt door het type bijlage. Inline plaatjes e.d. worden niet meer standaard als ‘losse’ bijlage gezien.
    Als je ze alsnog via die knop wil downloaden moet je even op ‘Details’ klikken.

Bijdrager
    iForum

Helaas ligt het wat lastiger denk ik. Een mail op de ene Mac heeft niet die knop, op de andere Mac heeft diezelfde mail wel dat knopje.
    Zit het hem in de instellingen?

Bijdrager
    Bianco

Zo te zien zoek je verkeerd. Op je plaatje zie ik toch een paperclip staan naast de naam?

Bijdrager
    iForum

Op de paperclip kan ik niet klikken…….
    Zal morgenochtend eens een screenshot maken van de 21,5″ die wel die knop op die lijn heeft staan, wellicht is het dan duidelijker.

Bijdrager
    Bianco

BIj weergave in de mailvoorkeuren kun je klassieke weergave instellen. Dan verschijnt er weliswaar geen paperclip rechts, maar wel direct een mogelijkheid tot opslaan van de bijlage.

Bijdrager
    iForum

Gevonden!!
    Het was dus toch zo simpel……. Het zat hem in de “details” knop……….

/uploads/community/e30b49b47174c089b1149f329c7dfed0dc6623a2_0.jpeg

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.