9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    avanti

bijlage in iphone mail: kan dat?

Is het mogelijk om bij het opstellen van een email van mijn iPhone een attachment aan te hangen? Precies zoals op de computer? Vanuit foto’s kan het wel om de foto als mail te versturen maar ik zou het ook graag andersom willen zien.
    Voorbeeld: Ze schrijft een mail en komt er achter dat je er een foto bij wil sturen, dan zou het dus makkelijk zijn.

Moderator
    Poezenbeest

De vraag is hoe je bij je bestanden op de iPhone wil komen…. Als je daar een tool voor hebt, dan moet er dus ook een tool daarvoor moeten bestaan…

Bijdrager
    avanti

maar is daar een tool voor?

Bijdrager
    Statenweg

Voor zover ik weet kan het maar een kant op. Je moet dus voor het schrijven van een email bedenken dat je een foto wilt meesturen en niet daarna pas:)

Bijdrager
    soulutions

Een andere tool om e-mail met bijlagen te versturen is een ‘computer’… :evil: :wink:

Bijdrager
    MacMeijers

Ja zo is het helaas. Inderdaad raar dat dit nog niet beter gestructureerd is. Net als dat je in iCal alleen maar met bladeren een half jaar verder kunt komen.:(

Bijdrager
    The JM
    ”MacMeijers”

Ja zo is het helaas. Inderdaad raar dat dit nog niet beter gestructureerd is. Net als dat je in iCal alleen maar met bladeren een half jaar verder kunt komen.:(

Daar heb ik geen las van. Zonder moeite zit ik zo in 2011…

Bijdrager
    janze

Ja bij mij ook geen probleem… voor je t weet ben je je 50ste verjaardag aan ’t plannen. Techniek staat voor niets!

Bijdrager
    Rik de Belg
    ”Zerk”

De vraag is hoe je bij je bestanden op de iPhone wil komen…. Als je daar een tool voor hebt, dan moet er dus ook een tool daarvoor moeten bestaan…

Je kan toch aan je bestanden op je iDisk via je iPhone.
    Dus, kan je idd aan je bestanden.

Of ze nu mee te sturen zijn, dat weet ik niet, moet ik nog eens uitzoeken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.