9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    DEform

Bij Tiger zou toch nieuwe iSight ook mogen komen!

Ok, iedereen is dolgelukkig nu de datum vast staat van Tiger!
    Ik ook, en mijn nieuwe iMac G5 zeker ook!

Maar wanneer wordt de iSight nu eens geupdate? Heeft iemand een lekker roddel hierover? Ok, hij is super mooi en kwalitatief is hij de webcam-king,

Maar ja, Panther was ook super…

Bijdrager
    Pasav

Denk dat het alleen maar een firmware update zal worden ….;)

Bijdrager
    atimago

noem eens een verbetering voor de isight

Bijdrager
    Ross

Ik denk dat de prijs nog wel omlaag maag maar verder is die af.

Bijdrager
    Norm 2782

Ik zie liever support voor meer cams in Tiger… sinds ik geswitched ben staat mijn webcam hier zonder enige zinnige reden naar me te kijken. (Logitech Quickcam Communicate …. dus mensen die een oplossing daarvoor hebben… :P )
    De prijs van de iSight mag idd ook wel naar beneden.

Bijdrager
    iAgree

Ik vind vooral dat ik te weinig kan bij/in stellen met de iSight , als het plaatje te donker is kan ik m njiet gevoeliger maken maar moet ik meer licht aanzetten, maar dat heeft denk ik meer met de Software dan met de hardware te maken, verder hebik inmiddels ook wat philips cam ( xp comp )ervaring en die is toch echt wel beter dan de isight, de nwste kan zelfs 60 frames per seconde qua beeld aan, dat kan de isight echt niet, maar goed het is wel de mooiste en slecht is ie natuurlijk zeker niet.

Bijdrager
    paulhek

Afgelopen week was er in dit forum een tip mbt een programma waarmee je de isight zelfs als nachtcamera kan gebruiken en nog veel meer instellingen kan verbeteren. Heb de website bekeken, 8 USdollar, programma zag er interessant uit en lijkt de isight significant te verbeteren, misschien het proberen waard…?

Als je de link niet kan vinden, laat het even weten, heb het thuis op de computer, zit nu op het werk.

paul.

Bijdrager
    iAgree

Oww dat klinkt heel intressant Paul, ik ben zeer benieuwd, graag zou ik de link van je krijgen idd, alhoewel ik wel vind dat apple dit probleem zelf ook moet op lossen hoor maar goed, dat terzijde ;-).

Bijdrager
    iAgree

Ik kan trouwens op de apple site helemaal niets vinden over of in de nwe ichat AV versie van Tiger er wellicht wel dingen als licht gevoeligheid is aan te passen, ben benieuwd .

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.