9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    lyrick

bij opstarten mac blijven de programma's voorvertoning en teksteditor open.

Hallo,

Ik heb deze week mijn imac voorzien van lion maar als ik de mac afsluit en weer opstart blijven de programma’s voorvertoning en tekst editor openen.
    ook als ik deze compleet afsluit.

Hoe kan dit….

gr rik

Bijdrager
    Dustin24

Rechter muis klik op die programma’s en kijk even of er een vinkje staat bij open na inloggen. (Bij opties)

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    lyrick op 02 september 2011

Ik heb deze week mijn imac voorzien van lion maar als ik de mac afsluit en weer opstart blijven de programma\’s voorvertoning en tekst editor openen.

En dat wil je niet? Hoe verassend… Het is één van de nieuwe features van Lion, en omdat het nieuw is staat het aan (Apple wil er mee pronken). Maar of het ook handig is… :slant:

Bijdrager
    AppleStef

@hendrik ijzerbroot

Hij zegt : “ook als ik deze compleet afsluit.”
    Dat zou de functie niet mogen doen dus daar ligt het niet aan.

Bijdrager
    SunKeeper

Wat voor redenen had je überhaupt om te upgraden?

No offense, maar beetje typisch. Je koopt iets nieuws, en vervolgens zeur je over een nieuwe functie waarvan je niet eens weet hoe het werkt of hoe je het bestuurt.

Bijdrager
    Hansi2124

Het is toch steeds verrassend dat men veel topics dumpt in het subforum One More Thing……
    Verplaatst naar het juiste subforum.

Bijdrager
    Oppie

Hendrik, ik wordt een beetje iebel van je commentaren op Lion.

Ik ben inderdaad ook niet overtuigd, en baal van bepaalde zaken in Lion.
    Maar wat jij doet lijkt op het zeuren van een klein kind.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Sinds wanneer is een mening hebben zeuren? En doe nu niet alsof ik de enigste ben he? :thumbsdown:
    En bovendien: als je de verschillende topics leest dan zie je dat vrij veel gebruikers juist die nieuwe functies uit zetten. Dus dat is niet verassend meer. De achterliggende gedachte er van is die van Apple, maar kennelijk niet die van de gebruiker.
    En als ik ergens van baal, dan koop ik het niet.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    AppleStef op 02 september 2011

Hij zegt : “ook als ik deze compleet afsluit.”

Dat zou de functie niet mogen doen dus daar ligt het niet aan.Ook dan horen programma’s in Lion opnieuw te starten als je ze open laat staan — dat is zo’n beetje het hele idee achter die functie. Er zijn twee manieren om te voorkomen dat dit gebeurt: de ene is om bij het uitzetten, herstarten of uitloggen, een vinkje weg te halen:

De andere manier is de programma’s allemaal ook echt te stoppen, op welke manier je dan ook zelf het makkelijkst vindt. Bedenk wel dat als je daarbij niet de documenten eerst sluit, die de volgende keer dat je het programma opent, ook weer “vanzelf” terugkomen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.