12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Bij iOS 13.0-13.1.2 vallen er steeds meer lijken uit de kast

Ik heb mijn iPad en iPhone upgraded naar 13.1.2. Op de fora van MacRumors kan ik soms niet scrollen tot beneden de pagina. Het blad blijft haperen. Bij Moviemeter is het moeilijk om de privƩberichten te krijgen. Soms krijg ik bij het bezoek van een website (ook van OMT) een blanco pagina. Bij Telenet webmail is het moeilijk om een mail te selecteren. Soms lukt het zelfs helemaal niet. Na enkele dagen werken kom ik steeds meer tot de vaststelling dat iOS 13 nog niet stabiel is. En ik veronderstel dat ik niet meer terugkan naar iOS 12?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Geen probleem met OMT via FF en Safari…

Maar ik browse niet vanuit BelgiĆ«…..

Nog even gezocht, hier geen lijk te vinden….! wel kasten.

Bijdrager
    koen

Backup met iOS 12 terugzetten šŸ‘

Bijdrager
    gipsman

@Mac Hammer fan

Gaat snel beter worden, er is een nieuwe Vlaamse regering. šŸ¤’

Moderator
    Night

De ‘schade’ blijft dus beperkt tot de webbrowser? Dan vallen die ‘lijken’ ook wel mee.

Bijdrager
    Shmoo

Als je niet uit je huis gezet wordt valt alles wel mee.

Bijdrager
    Beech

Waarom moet ik elke ochtend mijn Apple ID activeren ? Vanwege meerdere updates van apps, zegt de Ć©Ć©n, het is een bug, zegt de ander. Maar irritant is het wel. Ben benieuwd of de nieuwste update 13.1.2 dit oplost.

Bijdrager
    Shmoo

Heb je twee verschillende Apple ID’s geactiveerd op je toestel?

Ik denk dan aan iemand die een Apple ID gebruikt voor Mail, Agenda en al die knoei + een ander Apple ID voor de App Store omdat op dit account alle aankopen staan.

Bijdrager
    Beech

@Shmoo: Nee. En zojuist moest ik weer het wachtwoord geven, 13.1.2 vanmiddag geĆÆnstalleerd. In App Store: komende 15 updates. Ik klik op Installeren, weer Apple ID. Klote.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door Beech. Reden: Aanvulling
    Bijdrager
    Beech

En vanmorgen weer, zowel op de iPhone als op de iPad, beide met iOS 13.1.2.

Het begint dus met het bericht op het toegangsscherm: Identificeer met Apple ID.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door Beech.
    Bijdrager
    MacBlade

Na de update van mijn iphone naar 13.1.2 is de connectie met mijn apple watch verloren gegaan. Krijg de melding dat de watch ook een update nodig heeft om weer te kunnen linken met de iphone. Die update blijft steeds ‘hangen’ en mislukt dus . Iemand een idee om dit op te lossen?

Bijdrager
    Beech

Ik moet elke dag nog inloggen, zowel op mijn iPhone als op mijn iPad met iOS13. Weet iemand wat daar de reden van is ? Ik heb gelezen dat dit voorkomt als er meerdere apps klaar staan om te updaten.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.