19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucas

‘Bij de neus genomen’ topic

Ben jij wel eens bij de neus genomen? Post je smeuïge verhaal in dit topic.
    Ik zal aftrappen met een veelzeggend plaatje: (Klik om te lezen)

Waar is Wilfred (wedstrijd!)

Les: Nooit iets afgeven voordat er betaald is; ook niet op de Veluwe.

Bijdrager
    jf

Neem een ander bij de neus! Kampen ligt niet op de Veluwe…:wink:

Bijdrager
    Lucas
    ”jf”

Neem een ander bij de neus! Kampen ligt niet op de Veluwe…:wink:

Haha…klopt..maar het maakt het verhaal wel leuker:)

Bijdrager
    Rub3n

Nou ik zal opletten of ik hem hier ergens zie rondlopen!

Maar je hebt dus serieus een iPod meegegeven aan iemand zonder dat tie daadwerkelijk betaald had?

Mijn gedachte zou zijn: Nou ga maar geld wisselen, dan kun je hem zo ophalen. Dit kwam niet in je op?

Bijdrager
    iDarwin

Foto doet het niet.

Bijdrager
    julesp

Nieuw plaatje:

Bijdrager
    Rub3n

ik weet niet of jij die wel zomaar mag kopiëren vriend.

Bijdrager
    julesp

Zijn Spaces profiel, staat niet geweldig veel op :(
    http://cid-82cb592d3736786c.profile.live.com/

”Rub3n”

ik weet niet of jij die wel zomaar mag kopiëren vriend.

Ik link naar Flickr :|

Bijdrager
    Rub3n

Ja maar je hebt de afbeelding wel gehost op je eigen ding. Dus dat is vermenigvuldigen. Ik weet niet of Lucas er een probleem van maakt. Maar officieel mag het niet zonder toestemming:P

Bijdrager
    julesp

*knip*
    Alle achternamen in de voortraat+ winfred gegoogled, niet echt iets uigekomen.

Appeldoorn, Berg, Breunesse, Bruinhorst, Bruins, Dax, Dijk, Douma, Eijgelaar, Enk, Graaf, Haan, Hendriks, Hennephof, Hernandez, Hilgeman, Hoorn, Horst, Horstink, Janssen, Johannes, Jukema, Kaashoek, Kale, Kampen, Knol, Korteschiel, Kroon, Lang, Leurink, Marsman, Meide, Meyer, Ommen, Oordijk, Oostingh, Peters, Post, Potkamp, Raap, Saltarelli, Schinkel, Slik, Someren, Staveren, Steinmetz, Unen, Vinke, Vries, Weijs, Westerink, Wijnne.

Bijdrager
    Lucas

Wilfred Hamelink is het niet jongens, laat hem maar met rust, voordat ik de politie op de stoep heb staan:)
    ‘Wilfred’ is geloof ik blond, enthousiast type, ik schat hem net in de 20 en denk dat hij into hardcore (en dan niet de gitarenhardcore) is. Ik heb nog geen compositietekening:)

Bijdrager
    acb

Ik moet zeggen dat ik er echt wel een sport in zie om met heel weinig informatie naar iemand te speuren die iemand van OMT onrecht heeft aangedaan maar ik vraag mij af of het netjes is om zomaar ieder zijn informatie hier neer te zetten?

Bijdrager
    Lucas
    ”acb”

Ik moet zeggen dat ik er echt wel een sport in zie om met heel weinig informatie naar iemand te speuren die iemand van OMT onrecht heeft aangedaan maar ik vraag mij af of het netjes is om zomaar ieder zijn informatie hier neer te zetten?

Ok, ik beloof dat als ik zijn informatie heb, ik het niet online zet:)

Bijdrager
    Rickje
    ”acb”

Doet me beetje denken aan Geenstijl/Dumpert :P

Bijdrager
    Nick Nack

Alsjeblieft vergelijk OMT niet met GeenStijl of Dumpert.

De dag dat dat werkelijkheid zal zijn zal de wereld zover in normen en waarden gezakt zijn dat er gewoon simpelweg geen leven meer mogelijk is.

Bijdrager
    Luidspreker
    ”Nick

De dag dat dat werkelijkheid zal zijn zal de wereld zover in normen en waarden gezakt zijn dat er gewoon simpelweg geen leven meer mogelijk is.

Jij leest de volkskrant?

Bijdrager
    Nick Nack
    ”Luidspreker”
    ”Nick

Jij leest de volkskrant?

Nee

Bijdrager
    Luidspreker

Dan vraag ik me af waar je die mening hebt weten te vormen. Misschien associeer jij de reacties van zgn. ”reaguurders” te veel met GeenStijl? Dan kan ik begrip opbrengen voor je mening. Het team dat zelf achter geenstijl zit kent echter zéker zijn grenzen en voegt simpelweg wat toe aan de landelijke journalistiek.
    Maar goed, deze discussie moet maar niet in dit topic voortgezet worden.

Bijdrager
    Nick Nack
    ”Luidspreker”

Dan vraag ik me af waar je die mening hebt weten te vormen. Misschien associeer jij de reacties van zgn. ”reaguurders” te veel met GeenStijl? Dan kan ik begrip opbrengen voor je mening. Het team dat zelf achter geenstijl zit kent echter zéker zijn grenzen en voegt simpelweg wat toe aan de landelijke journalistiek.
    Maar goed, deze discussie moet maar niet in dit topic voortgezet worden.

Met mijn reactie bedoel ik dat als hier op het forum, een Apple forum met klasse, dezelfde kansloze reacties en reageerders komen als er op GeenStijl zijn, het einde van de wereld nabij is.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.