8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Bij aanschaf nieuwe mac standaard Mighty Mouse

Ik was wat aan het rondspeuren op de apple site en ik ging een mac samenstellen.
    Tot mijn verbazing zag ik dat ik de standaard muis en toetsenbord bij de mac-mini niet meer kon kiezen. Nu zit er dus de Mighty Mouse standaard bij.
    Is iemand dit ook opgevallen?

Bijdrager
    Hobbes

Is toch goed?? Als overal nu de Mighty Mouse bij gaat zitten. Superieur.

Bijdrager
    Sad

– Bij de Mac Mini zit helemaal geen muis.
    – De standaard Apple muis gaat er uit

Kortom: als je een losse muis wilt bestellen bij je Mac mini, dan kan je alleen nog maar de Mighty Mouse kiezen omdat de andere muis niet meer los verkocht wordt.

Bij alle Macs waar je wel een muis bij krijgt, zit nog gewoon de standaaard Apple muis.

Bijdrager
    a la Mac

Je kan de Apple Pro Mouse nu enkel apart bestellen (of bij de andere Macs).

Bijdrager
    MacThijn
    ”Hobbes”

Is toch goed?? Als overal nu de Mighty Mouse bij gaat zitten. Superieur.

ik ben er nog niet over uit of ik hem zo fijn vind werken
    heb hem nu al een tijdje maar tja het is wel erg wennen en om nou te zeggen dat het heel veel sneller werkt… niet echt

Inactief
    Anoniem

heb de MM op mun werk, en thuis op de PoBO een BT muis, maar ik miste het scrollknopje vrijwel meteen toen ik thuis was.

lekker muisje

maarten

Bijdrager
    mcdaddy

Het is zelfs nog gekker. Als je een nieuwe Powermac G5 (of iMac of eMac) wilt kopen dan kan je niet eens kiezen voor een MM. Je moet een gewone muis kopen en als extra een MM. Volgens mij zijn ze niet helemaal wakker bij Apple.

Bijdrager
    Hermanko

Het is idd een warrig gedoe door nu een nieuwe Mac te kopen en waarschijnlijk vanaf de Parijs-expo is er weer wat meer lijn in het Apple verkoop beleid. Er zullen her en der nog veel Mac’s onderweg of op voorraad staan.:evil: Bij Apple Store een MM in bestelling staan dat duurt best wel lang. . .

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.