-
Q:
Big Sur 11.2 is uit.
Na drie Release Candidates is het zover. Eens zien hoeveel bugs er zijn opgelost.
Apple stopt nu onder andere met het omzeilen van firewalls voor eigen apps. Ook is er een fix voor een Bluetooth-probleem op M1-Macs. Gebruikers van voornamelijk de Mac mini met M1-chip hadden verbindingsproblemen met toetsenborden en muizen. Verder zou er ook een probleem zijn opgelost waarbij het wachtwoord niet werkte in de systeemvoorkeuren en een probleem met externe schermen verbonden met de Mac mini (M1, 2020) via een HDMI naar DVI converter.
<p class=”cite”>Mac Hammer Fan op 1 februari 2021 om 19:51</p>
Ook is er een fix voor een Bluetooth-probleem op M1-Macs. Gebruikers van voornamelijk de Mac mini met M1-chip hadden verbindingsproblemen met toetsenborden en muizen.Ik hoop dat het helpt! Super irritant moet ik zeggen, zeker nu in het tijdperk van thuiswerken, en dus videobellen (met AirPods). Ben benieuwd! (Mac mini M1)
InactiefAnoniem1 februari 2021 om 20:24macOS Big Sur 11.2 improves Bluetooth reliability and fixes the following issues:
External displays may show a black screen when connected to a Mac mini (M1, 2020) using an HDMI to DVI converter
Edits to Apple ProRAW photos in the Photos app may not save
iCloud Drive could turn off after disabling the iCloud Drive Desktop & Documents Folders option
System Preferences may not unlock when entering your administrator password
Globe key may not display the Emoji & Symbols pane when pressed
Some features may not be available for all regions, or on all Apple devices.<p class=”cite”>Night op 1 februari 2021 om 21:01</p>
Je was me voor ?Ja, maar jouw bericht bevat meer informatie. ? We hopen dat de gebruikers tevreden zullen zijn met die langverwachte update.
Ben zelf eens benieuwd of de zoekfunctie in Mail nu volledig foutloos werkt.
De knop Verwijder bovenaan het venster in Mail neemt helaas nog steeds te veel plaats in.
En ik heb de indruk dat het OS nog steeds een batterijvreter is.
Enfin. Toch al een verbetering. Meerdere bugs lijken opgelost.openen van een nieuwe venster (appeltje N) in Safari ging eerst in een flits. Nu duurt het enkele seconden. Vind ik vervelend
-
Deze reactie is gewijzigd 4 weken, 1 dag geleden door
bassbug.
iMac uit 2017
-
Deze reactie is gewijzigd 4 weken geleden door
bassbug.
Er is nu zelfs al een 11.2.1. uit
Wordt dat een gewoonte , nog een tussen updatetje ?
-
Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 1 dag geleden door
mowat.
Gewoon een security update dus.
https://www.macrumors.com/2021/02/09/macos-big-sur-11-2-1-fixes-root-access-sudo-bug/
-
Deze reactie is gewijzigd 4 weken, 1 dag geleden door
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.