11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    TijhofGraphics

big Software update lijst, allemaal doen?

Ik zie dat bij deze iMac een heleboel updates gedaan moeten worden, omdat natuurlijk tussen de aankoop in april/mei en de tweedehansaankoop nu 3 maand laterer natuurlijk wel wat veranderd is.
    Omdat sommige updates wellicht sommige dingen weghalen, of daardoor niet meer kunnen en zijn vervangen door nieuwe wou ik eerst graag vragen aan jullie wat het verschil is met mijn versie en de update in Software update.
    Ik heb de updates hieronder geplaatst, graag een reactie met daarin wat het verschil is en wat ik daardoor wel kan en misschien niet meer kan, of wat er juist vooruit is gegaan:P

Gegroet,
    Timo

Bijdrager
    Yaris

Gedetailleerde informatie over alle updates vind je op http://www.apple.com/support/downloads/

Bijdrager
    TijhofGraphics

Dankje Yaris.

BTW. Ik zie 2 dingen :P. 1. Die pagina is alleen in Engels(nou en), maar… 2. in het update schermpje zelf staat ook voor elk onderdeel een korte beschrijving, dus ik hoef niet naar de pagina PLUS die is in het Nederlands:p :lol: :innocent:

Bijdrager
    iJoost

Software update zoekt zelf uit welke je wel/niet nodig hebt. Dus, tenzij er echt iets bij is wat je helemaal niet gebruikt (en dan nog), gewoon allemaal uit laten voeren.

Bijdrager
    iStevie

Ik zou ook gewoon alles updaten hoor…
    Grtz
    Steve

Inactief
    Anoniem

Mocht je bijvoorbeeld denken “GarageBand gebruik ik nauwelijks, dus elke keer die vraag om updates hoef ik ook niet”, gewoon Backspace drukken en hij verdwijnt uit je lijst met Software-updates. Uiteraard op eenvoudige wijze weer terug in de lijst te krijgen… als je je ooit bedenkt.

[size=9:b3be9f508e]Ooit ontdekt toen ik per ongeluk op Backspace drukte.[/size:b3be9f508e] :innocent:

Bijdrager
    Oppie

Klopt Zakske; kijk maar eens in het menu Software-update>Werk bij>Negeer update… , daar staat ie!

Bijdrager
    Emiel
    ”Zakske”

Mocht je bijvoorbeeld denken “GarageBand gebruik ik nauwelijks, dus elke keer die vraag om updates hoef ik ook niet”, gewoon Backspace drukken en hij verdwijnt uit je lijst met Software-updates. Uiteraard op eenvoudige wijze weer terug in de lijst te krijgen… als je je ooit bedenkt.

[size=9:4446e14e09]Ooit ontdekt toen ik per ongeluk op Backspace drukte.[/size:4446e14e09] :innocent:

Hey goeie tip man. Kan ik eindelijk die iPod Updater wegmoffelen.
    Bedankt.

Bijdrager
    TijhofGraphics

Gisteravond heb(had) ik de updates aangezet.(21:30) savonds(00:01) was hij nóg niet klaar.
    Dus heb ik hem in de sluimer gezet, en hij gaat nu weer verder.
    Bij allemaal staat een groen vinkje, behalve bij de op-1-na-onderste iWeb is nog bezig en bij de onderste GecombineerdeMacOSX-Update(intel) staat een rood uitroepteken.
    Wat betekent dit?

PS: Ik moet eerst wachten tot iWeb 1.1.1 binnen is dan kan ik iets doen(of juist niet doen)

EDIT: iWeb is klaar, maar er komt naardat hij klaar is een foutmelding.
    HIeronder een screenshot in volgorde van gebeurtnis:P:P :

en! nadat ik na enkele minuten nog geen reactie had hier, zag ik dat bovenstaande melding vanzelf wegging, en daarvoor kreeg ik onderstaande melding.

Dus ff resetten, maar…. Hoezit het nu met dat uitroep teken?

Inactief
    Anoniem

Een simpele netwerk time-out… niks om je zorgen over te maken. Gewoon nog een keer proberen.:wink:

Bijdrager
    TijhofGraphics

OKe, hij is opnieuw opgestart, ik heb zelf even handmatig Software Update gestart, en daar er nu eentje in vanGecombineerde Mac OS X-Update(Intel).
    Oke, ik zal nog eens proberen,

bij voorbaar thx.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.