9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    demandiebakt

bibliotheek weg?

mijn afbeeldingen map is uit de finder verdwenen, iemand enig idee hoe dat kan, en hoe ik hem weer terug kan krijgen zodat het weer als normaal wordt, iphoto vind in ieder geval geen bieb meer. snap er geen snars van.
    b.v.d.

Bijdrager
    Jello

Bedoel je gewoon links uit de ‘sidebar’?

Zoja,
    Finder => Voorkeuren ( :apple: + ,) => Sidebar (engels) => en terug aanvinken…

Of je vind de map onder de User-map (links in Finder met je gebruikersnaam) en je sleept het trug

Of is de map weg weg uit de User-map?

Bijdrager
    demandiebakt

echt verdwenen!
    ik begrijp echt niet hoe dit nu weer kan, hij is overal weg, geen foto meer op mn schijf.

Bijdrager
    Esquare

Zoekopdracht in Finder of Spotlight levert ook niks op? En is er nu ook meer vrije ruimte op de harde schijf?

Bijdrager
    demandiebakt

nee, helemaal niets, en ik snap er echt helemaal niets van, ik heb niks bijzonders gedaan of zo, alleen beetje internetten en verder niets deze week, klote dus.
    er is ongetwijfeld iets fout gegaan maar ik zou niet weten wat… gelukkig geloof ik in backuppen maar vind het toch vreemd…
    moet ik alle mappen weer aanmaken nu alles verdwenen is of hoe kan ik nu het beste werken om alles weer gewoon te krijgen, ik heb niet zo veel verstand van de mapstructuur in osx, ik doe echt alles met de iapps zoals iphoto.

Bijdrager
    sedikit

Ik doe ook maar een gok. Zoek eens op een onderdeel van je bibliotheek. Ik neem aan dat het de bibliotheek van de gebruiker is. (off topic: je avatar-mandibakt- zonder de e en t, betekent in Indonesiƫ de bak met water waaruit je jezelf overgiet, is mandiƫn, een soort douchen: de mandibak!)

Bijdrager
    sedikit
    Bijdrager
    demandiebakt

goedendag, na een dag afwezigheid door mijn werk, nu de laatste post gelezen,
    ik wil je er vriendelijk op wijzen dat ik in tegensstelling tot de meeste mensen op het forum wel mensen bedank, ik ben helaas alleen niet 24 uur per dag 7 dagen in de week op internet aanwezig dus dat kan soms iets op zich laten wachten..
    maar alsnog bedankt voor de tips, ik heb mijn backup teruggezet en heb weer foto’s enkel het pictogram van afbeeldingen in de finder is niet meer zo hij vroeger was, maar dat zal nog wel een keer goed komen.

Bijdrager
    sedikit

excuus!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.