5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    JorritV70

Bibliotheek kwijt in iTunes

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje ik heb mijn ITunes een 1/2 geleden voor het laatst gebackuped, en nu sluit ik mijn Ipod aan en geeft hij de melding dat er meer dan 100 wijzigen zijn, toen bleek mijn ITunes bibliotheek helemaal leeg te zijn. Alle muziek staat nog wel op de harde schijf maar niet meer in iTunes. Het grootse probleem is dat ik de laatst tijd heel druk ben geweest met alle id3tags in orde te maken en dat als ik alle muziek terug in iTunes zet ik de id3tags niet terug heb. Ik heb nog wel alle muziek met id3tags in mijn Ipod heb staan.

Is er een manier waardoor ik mijn muziek met id3tags in iTunes kan krijgen?

Alvast heel erg bedankt!!!

Groet Jorrit

Bijdrager
    Pieterr

Die ID3 tags staan ook in de .MP3 tracks zelf. Als je je MP3 bestanden opnieuw importeert in iTunes, heb je dus ook de track-informatie terug. Je zou dit eerst eens met één track kunnen uittesten.

Bijdrager
    Afroman

Het enige wat je kwijt zou kunnen raken om alles weer te importeren zijn je waarderingen en je aantal maal afgespeeld.

Moderator
    Poezenbeest

Als de bestanden keurig in de map iTunes staan, dan staat daar ook een bibliotheek (library) bij en een map met previous lybraries… je zou kunnen proberen om een van deze bibliotheken eens te openen. Start iTunes op met de option-toets ingedrukt ( [option] ) en kies voor een bestaande bibliotheek.

Misschien helpt het, misschien niet, ik kan dat van hieruit niet zeggen, maar het is het proberen waard.

Bijdrager
    JorritV70

heb een groot deel terug gevonden! met de rest be ik bezig, had toch nog niet alles voor elkaar. Is weer een mooie stimulans om verder te gaan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.