6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nookie

Bibliotheek Itunes in pdf – third party software?

Dag maccers.
    Itunes heeft de mogelijkheid om je bibliotheek als pdf te maken. Dus netjes met het hoesje en dan de tracks ernaast enz enz.

Nu vind ik dat ze daarmee net de plank misslaan. Als je meer track hebt dan past, dan zet Itunes neer: Plus 3 tracks ofzoiets. Dat vind ik nou jammer.

Ook maakt hij dan 3 kolommen en als een nummer niet past in zo’n kolom, dan worden het ………. aan het einde.

Is er een stukje third party software die hier wel goed mee omgaat, die een mooie pdf kan maken met de complete info van wat er op een cd staat.

nookie.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”nookie”

…Itunes heeft de mogelijkheid om je bibliotheek als pdf te maken. Dus netjes met het hoesje en dan de tracks ernaast enz enz….

Misschien een hele domme vraag, maar HOE doe je dat dan?
    Ik kom daar niet echt achter nml.

Bijdrager
    PietjePuk

Je opend je gewenste playlist, gaat naar afdrukken en dan de opties kiezen en print klikken en dan links onderaan dat venster als pdf adrukken.

Bijdrager
    nookie

Hmmm….. Niemand met een ander stukje software??

Bijdrager
    KarelWillem

Als ik de Bibliotheek in Album-weergave heb staan, krijg ik een print/pdf met keurig het complete album + alle nummers op dat album in zoveel kolommen als nodig is om alle nummers te tonen.

Maar i.d.d.; als er meer nummers zijn dan op vier kolommen past, dan heb je een ‘probleem’.

Best leuk om alles eens op een rij te zien (112 pagina’s!), maar wat als ik nu één nieuw album importeer van bijvoorbeeld Maria Mena? Dan kan ik weer enkele tientallen pagina’s gaan printen om mijn print compleet te krijgen.

Nou ja, niet printen dus. Alleen PDF-en dan maar.

Bijdrager
    KarelWillem

Ander probleempje, om maar even in te haken.
    Ik heb m’n bibliotheek gesorteer op ‘Album op Artiest’.
    Een alfabetische weergave dus, maar dan wel per Artiest de albums bij elkaar.

Maak ik nu een PDF van die lijst dan krijg ik alle albums op alfabetische volgorde, maar niet gesorteerd op artiest. Je zoekt je een deuk dus.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.