18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucas Raggers

Bezoek uit Cupertino

14 oktober, de dag dat Steve op het hoofdkwartier in Cupertino de nieuwe MacBooks onthuld. Hieronder een grafiek uit de statistieken van OMT: 26 bezoekers uit Cupertino :).

Bijdrager
    MrAcid

Ja, leuk? Dat zijn er dus 5 en de rest van de tijd zijn het er nul? Zonder absolute getallen zegt deze grafiek vrij weinig.

Ah, 26. Nou dat is dan mooi.

Bijdrager
    Zeekomkommer

Lijkt me leuk als die mensen hier nou eens posten wat hun baantje in Cupertino is. Bij deze een oproep!

Bijdrager
    Sunneh

Ze kwamen gewoon voor mij om me te feliciteren met me 22e verjaardag =):P

Bijdrager
    anderie

gefeliciteerd

Bijdrager
    anderie

nu krijg ik die app zeker gratis?:p

Bijdrager
    Sunneh
    ”anderie”

nu krijg ik die app zeker gratis?:p

Nope, niet meer.. je maakt dubbele posts:P

Bijdrager
    anderie

srry:cry: kzal het niet meer doen.

Bijdrager
    Gastonw

Misschien contact leggen zodat OMT een echt exclusief verslag en foto’s krijgt ;D

Bijdrager
    Sunneh
    ”Gastonw”

Misschien contact leggen zodat OMT een echt exclusief verslag en foto’s krijgt ;D

Haha, heb ik vandaag gedaan! Ze weten nu immers toch de weg naar Nijmegen dus mogen ze best een interview afleggen (A).

Bijdrager
    Quaint

En het zal toch niet zo zijn dat Bunnik via Cupertino loopt (ja, toch!);-)

Bijdrager
    macpro

Heb je die ook van eerdere SteveNotes?

Bijdrager
    Rickje

Gewoon Nederlandse bezoekers van de Keynote in Cupertino. Duh

Inactief
    Anoniem
    ”Rickje”

Gewoon Nederlandse bezoekers van de Keynote in Cupertino.

Ik denk eerder personeel van Apple Nederland / België die via VPN ingelogd zijn… standaard loopt de verbinding dan namelijk via Cupertino.

Bijdrager
    Soulshaker

Ofwel ist misschien HP :P

volgens wikipedia:P

Other companies headquartered in Cupertino include Trend Micro, Packeteer, Chordiant, Portal Software and Symantec. Over 60 high-tech companies have offices here, including Hewlett-Packard, IBM, MySQL and Sun Microsystems. Most of these high-tech companies are located on De Anza Boulvevard, Cali Mill Plaza, and Bubb Road.

Inactief
    Anoniem
    ”Soulshaker”

Ofwel ist misschien HP :P

Amerikaans personeel van HP gaat op OMT naar één of andere intro van Apple kijken in het Nederlands… logisch. Dat zijn gewoon mensen van Apple Nederland / België, heb met eigen ogen gezien dat hun VPN-verbinding normaal via Cupertino loopt.:wink:

Bijdrager
    Soulshaker

ja , echt ?? :innocent:

was niet serieus bedoeld hoor :P

Bijdrager
    Lucas Raggers
    ”Zakske”

Dat zijn gewoon mensen van Apple Nederland / België, heb met eigen ogen gezien dat hun VPN-verbinding normaal via Cupertino loopt.:wink:

Helaas. Heb even wat speurwerk verricht en deze mensen zaten in een hotel een paar honderd meter verderop op De Anze Boulevard. The Cypress Hotel.

http://www.thecypresshotel.com

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.