2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    MacBieb

Bewerkingsdatum in iTunes verspringt

Als ik in iTunes nummers speel, wordt bij sommige nummers automatisch de bewerkingsdatum aangepast naar het moment dat het nummer voor het laatst is afgespeeld. Dat geeft het hinderlijke effect dat als je bovenaan de lijst begint met afspelen en er na bv. 10 nummers een liedje naar boven schiet, alle nummers die ik net heb gehoord opnieuw langskomen.:( Voor zover ik het kan nagaan zit er geen logica in het probleem. Sommige nummers past-ie de datum wel aan, bij andere weer niet. Ik heb alle voorkeuren en menu’s al doorgespit, maar tot zover geen succes. Hier iemand enig idee waar dit vandaan komt en of het te verhelpen danwel uit te schakelen is?

Ik weet dat iTunes ook de datum aangeeft waarop een liedje voor het laatst is afgespeeld. Maar het gaat dus echt om de bewerking…[/i]

Bijdrager
    iJoost

Misschien moet je ze dan niet laten sorteren op bewerkingsdatum maar op iets anders?

En wat betreft het veranderen van die bewerkingsdatum, je hebt misschien een widget geinstalleerd die lyrics ophaalt of zo?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.