10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Bewegende Emoticon maken voor MSN messenger

Hallo mensen!

Ik probeer een bewegende emoticon te maken voor MSN messenger. Ik heb met GIFfun een gifje aangemaakt dat er zo uit ziet:

Best wel geinig, al zeg ik het zelf. Nu wil ik dat gifje in MSN messenger gebruiken. Ik krijg dan dit:
    .

Weet iemand de oplossing? Als ik een ander bestand moet maken is het best, ik heb alle foto’s nog in Photo Booth en de letters maak ik makkelijk opnieuw.

Bor.

Bijdrager
    Berend

buiten dat ik geen msn liefhebber ben…denk ik dat hij ook erg groot is voor een emoticon. (formaat en bestandgrootte)
    Een emoticon is misschien 0.5 tot 1 KB en dit plaatje is 350 KB. Ik denk dat dat gewoon teveel is om als emoticon te gebruiken.

Bijdrager
    computer space

Inspiratie gekregen door je vraag :evil:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=89223

Leuk ook dat je door photoboot 40 lijkt i.p.v. 13 8)

Bijdrager
    Nietzman

Zoiets wil je toch niet toegestuurd krijgen. :’).

Bijdrager
    Brainiac
    ”Martiniman”

Leuk ook dat je door photoboot 40 lijkt i.p.v. 13 8)

Inderdaad. :|

Bijdrager
    wout3r
    ”Nietzman”

Zoiets wil je toch niet toegestuurd krijgen. :’).

Bovendien is hij veelste groot, als je zoiets toegestuurd krijgt wat oorspronkelijk dit formaat heeft is het gewoon niet te zien omdat het zo erg is verkleint

Bijdrager
    PietjePuk

Gelukkig gaat zoiets niet. Djeezus wat een troep zeg. Hoogst irriterend zo’n dingen. Doe je niemand een plezier mee…

Bijdrager
    MacBeer

Heb je gekeken op MS Messenger wel animated gif ondersteunt?

Geblokkeerd
    Anoniem

Dank u wel voor de complimenten! Het was de bedoeling, sorry dat het er niet bij stond, dat de emoticon erg [size=9:eff99cf723]klein[/size:eff99cf723] was! Dus niet zo groot. Ik heb geprobeerd of ik hem kleiner kon maken, maar ik heb geen idee hoe. Er moet toch een manier zijn, of het nou via gif gaat of niet, want die dansende vraagtekens doen het tenslotte ook.

Bijdrager
    n8n

groot

middel

klein

1 tip, stuur dit alleen naar hele goede vrienden die je door dik en dun steunen

btw, het is gemaakt met Adobe Imageready

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.