-
Q:
Bewegende Batterij Cover [Aluminium Macbook]
Veel mensen, op Macrumours, schijnen last te hebben van een bewegende deksel van de batterij.
Hebben mensen die hier al een macbook hebben hier ook last van?
Ik wou namelijk morgen een macbook gaan kopen, maar twijfel ernstig of ik niet gewoon beter kan wachten.
Zie hier het topic: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=584475
Ik heb sinds afgelopen vrijdag de nieuwe Macbook.
Na het lezen van dit topic ook even geprobeerd en er zit inderdaad iets speling op, maar het is echt minimaal.
Hij schuift op en neer als je met twee handen eraan duwt en dan is de verplaatsing misschien 1mm.In ieder geval vele malen kleiner als op het filmpje.
Daarbij ben ik het helemaal eens met de opmerking dat je er geen last van hebt als je de klep niet open hoeft te maken.
Maandagmorgen modellen zouden met zo’n ” met precisie gesneden” behuizing niet meer voorkomen.
Ik denk dat het een probleem wordt wat iedereen gaat ondervinden.
Aluminium onderdelen die langs elkaar wrijven gaan algauw een zwartig slijtsel afgeven.
Los van de corrosie die optreed wanneer de coating weg gesleten is.InactiefAnoniem20 oktober 2008 om 15:28”robindonne”Los van de corrosie die optreed wanneer de coating weg gesleten is.
Ik heb nog nooit een verroeste MBP gezien…
”robindonne”Maandagmorgen modellen zouden met zo’n ” met precisie gesneden” behuizing niet meer voorkomen.
Ik denk dat het een probleem wordt wat iedereen gaat ondervinden.
Aluminium onderdelen die langs elkaar wrijven gaan algauw een zwartig slijtsel afgeven.
Los van de corrosie die optreed wanneer de coating weg gesleten is.Je weet wel dat de batterijklep er zo af kan, dus het probleem vind ik niet eens zo gek. Ik bedoel, de batterijklep is los van de MacBook.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.