11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Joffry

bewegende avatars

Is er een mogelijkheid om zelf die irritante bewegende avatars voorgoed uit te schakelen in OMT ? Als voorbeeld noem ik dan die van “Night” (niet hatelijk bedoeld hoor, de bezitter van de avatar zal het het wel mooi vinden)

Bijdrager
    computer space

Met adblock rechts klik en hide.
    Of met de element hiding helper de hele avatar-span verwijderen (o nee, dat is hier niet handig, ben je hele menu kwijt).

Geblokkeerd
    Anoniem

Knap irritant inderdaad.

Trouwens, zo’n topic wordt wel vaker geopend en vaak gaat het dan zo. Door dat topic ben ik trouwens een bewegende versie van mijn avatar gaan maken:-P

Bijdrager
    Shmoo

Niet met AdBlock proberen te verwijderen want dat gaat helemaal niet en dan kom je in de problemen.

OMT heeft op dit moment geen mogelijkheid meer op gebruikers-ID’s te achterhalen in de HTML, dit hebben ze om welke reden dan ook uit de site gehaald waarschijnlijk tijdens het opschonen van de HTML.
    Er bestaat alleen nog een post-ID en dat is heel iets anders daaraan kun je geen gebruikers koppelen omdat deze uniek zijn voor elke bijdrage.

Bijdrager
    Macnido

Dan ben je vast ook niet dol op die van mij.

Bijdrager
    Gates

Als je ergens een custom stylesheet kan toevoegen, dan moet het met het volgende werken:

.photo[src$=".gif"] {
    	display:none;
    }

Vroeger gebruikte ik zo’n optie in de browser, maar nu mag je het zelf uitzoeken.

Bijdrager
    Joffry

@Macnido: die is nog net te pruimen en zonder beweging/verkleuring mooi strak !
    @sunapple: op jouw leeftijd mag het gewoon. Je groeit er wel overheen.

@Gates
    : ga ik uitproberen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Waar groei ik overheen, vrolijkheid?:lol:

Bijdrager
    Macnido

Chill (y):wink:

Inactief
    Anoniem
    Gates op 01 april 2014

Als je ergens een custom stylesheet kan toevoegen, dan moet het met het volgende werken:

.photo[src$=".gif"] {
    	display:none;
    }

Vroeger gebruikte ik zo’n optie in de browser, maar nu mag je het zelf uitzoeken.

Het werkt, maar het verwijdert *alle* gifs, niet alleen de bewegende. Dus ik zie bijvoorbeeld de avatar van @Joffry ook niet meer.

Bijdrager
    Shmoo

Klopt, het verbergt alle .gif avatars en dus ook van leden die geen animaties hebben of geen storende animaties.

Dit werkt beter en is gerichter..
    https://space.zeo.net/g/d33j

Download bovenstaand bestandje en voeg de stylesheet toe aan je browser, in Safari werkt dat zo.

– CMD + Komma ( Safari settings )
    – Laatste Tab in het menu kiezen / en dan bij Opmaaksjabloon -> Andere… – voeg je het omt.css bestandje toe. Ik heb @sunapple als voorbeeld genomen en zijn avatar moet dan verborgen zijn.

Wil je iemand anders toevoegen die ook een irritante avatar heeft dan open je het omt.css bestandje in een platte tekst editor en doe je dit.

.topic-post img[alt="sunapple"],
    .topic-post img[alt="Shmoo"],
    .topic-post img[alt="Macnido"] {
    	display: none;
    }
    * let goed op de komma achter het ] behalve bij de laatste regel daar hoort geen komma.

Bewerking opslaan en waarschijnlijk moet je dan weer even opnieuw het bestandje toevoegen aan de Safari Opmaaksjabloon functie zodat het de nieuwe versie van het omt.css bestandje heeft.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.