8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    baziel

bewegend beeld

Hallo, nadat ik een beamer heb aangesloten op mijn iBook via VGA (Sony VLP-CS1) beweegt mijn beeld op mijn iBook constant. Dus de beamer is nu niet meer aangesloten. Een paar pixels omhoog, omlaag, links rechts,.. Wat moet ik doen? Ondertussen heb ik ook 10.4.10 gedownload, geïnstalleerd en herstart.

Bijdrager
    baziel

het ligt niet aan de zoom functie, daar dacht ik net aan..

Bijdrager
    ivan92

gebeurt dit ook tijdens het opstarten?

Bijdrager
    baziel
    ”ivan92″

gebeurt dit ook tijdens het opstarten?

neen.

Moderator
    unSOUND

Als je de beamer aansluit, staat het beeldscherm dan op
    “synchrone weergave” ? Zet dat dan eens uit…

( Systeemvoorkeuren > Beeldschermen > Rangschikking )

Bijdrager
    baziel

Neen, het beeld beweegt nadat de beamer was aangesloten, niet tijdens de verbinding. Ondertussen heb ik de beamer opnieuw aangesloten en er terug af gehaald. Het heeft geen nut gehad. Aarhhhh! :cry:

Moderator
    unSOUND
    ”baziel”

Neen, het beeld beweegt nadat de beamer was aangesloten, niet tijdens de verbinding.

Dat snap ik wel, maar als de MacBook zijn resolutie heeft moeten aanpassen aan de beamer, kan het dus zijn dat er iets mis gaat op het moment dat hij zijn resolutie moet terugzetten nadat je de beamer afkoppelt… Als je op “detecteer beeldschermen” klikt nadat de beamer afgekoppeld is, veranderd er dan iets ? En staat het scherm daarna wel op de native resolutie ?

Bijdrager
    baziel

Na eventjes rond te spelen in de systeemvoorkeuren van mijn beeld heeft ie zichzelf gewoon terug herstelt. Raar, maar toch bedankt unSOUND. :D

By the way, het is een iBook…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.