3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    MacFloo

Bevriezing 2e scherm | 10.9

Sinds ik 10.9 heb geïnstalleerd en dus gebruik maak van het 2e scherm, bevriest de muis regelmatig op dit 2e scherm.
    Als ik dan met de muis een beweging maak naar het originele scherm, dan beweegt hij daar wel gewoon.
    Door een simpele klik op het originele scherm komt het 2e scherm ook weer uit de bevroren stand.

Herkent iemand dit en zo ja kan dit opgelost worden.?

2e scherm wordt aangestuurd via ScreenRecycler 1.39 via netwerk 100/100. (Enige gebruiker op dit netwerk)

Afgelopen week een gekeken bij activiteiten van de MAC, kom daar nogal een verschil in data tegen als hij “bevriest”
    zie:

De verschillen in bij in en uitgaand is nogal bizar groot.
    Op dit moment bij de grootte uitgaande pakketten bevriest mijn muis/of scherm dus

Bijdrager
    SunKeeper

Hier staat dat de versie die momenteel op 10.7, 10.8 en 10.9 draait een beta versie is.

Dus ik denk dat het programma nog niet voor 100% stabiel is en het een bug is die er nog moet worden uitgehaald.

Ik weet niet of je een beetje Duits kunt (of eventueel Engels) maar dan kun je het wellicht vragen via customercare@screenrecycler.com

Bijdrager
    MacFloo

Ik had al met hem contact gehad of het hem bekend voor kwam. Maar men was daar niet van op de hoogte.
    Dus daar kwam ik ook niet verder dan het te melden en… afwachten. Als het probleem ├╝berhaupt daar zit.

Dus ik ga gewoon weer verder zoeken. Alvast bedankt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.