7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    roosenton2

beveiligingsinstellingen MAC veranderen

Ben bezig een Eid cardreader aan het installeren.Ik moest software downloaden maar als ik deze wil openen krijg ik “Uw beveiligingsinstellingen staan zo ingesteld dat alleen van Mac Apple store apps geopend kunnen worden.
    Naar systeemvoorkeuren ,beveiliging en privacy ,naar algemeen en klik op slotje (ik heb geen wachtwoord voor de MAC ingesteld…….en dan krijg ik dat slotje niet open
    Wat doe ik fout.hoe kan ik het veranderen dat ik dat slotje WEL open krijg?

weet niet of IOS Apps het goede forum is……

Bijdrager
    Maurits

Nee iOS apps is niet goede forum, maar de oplossing voor jou is deze:
    rechts klikken op de installer, (als admin) en dan kan je de security eenmalig overrulen.
    zie hier voor screenshots en ook nog een grondige uitleg : http://www.bu.edu/infosec/howtos/bypass-gatekeeper-safely/

Bijdrager
    roosenton2

ik heb het anders voor elkaar gekregen……Ik had/heb geen wachtwoord bij beheerder ingesteld,heb een wachtwoord aan de beheerder toegevoegd.Toen kon ik via dat wachtwoord het slotje openen
    Geinstaleerd wat ik moest installeren en gauw wachtwoord weer weggehaald KLAAR
    BEDANKT voor het meedenken!!

Bijdrager
    GoeieDag

Waarom er geen ww op laten staan?

Bijdrager
    SunKeeper

Beginnende demensie.

Bijdrager
    roosenton2

waarom in godsnaam een wachtwoord?De MAC’s hier staan thuis en alleen man en vrouw gebruiken die………

Bijdrager
    Lutjemac

en bij een inbraak ?? alles van jullie wat je op je computer hebt staan kan gebruikt worden.:mrgreen:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.