18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Eduw

Beveiliging tegen diefstal of verlies van iPod

Het is weer van dat…
    Ik ben men 4de(!) ipod gestolen/verloren.

Daar ik dit beu ben zoek ik een oplossing dat ik hem niet meer uit men zak kan laten vallen tijdens het fietsen of ze hem uit men rugzak kunnen nemen op cafĂ© bvb…

Nu zie ik het ook niet echt zitten om een zakje ofzo aan men riem te bevestigen met men ipod in.
    Wel heb ik als jonge knaap goeie ervaringen gehad met een kettinkje aan men portefeuille om deze niet te verliezen:)

Heb net de site van apple afgeschuimd maar niet echt iets gevonden dat me aanstond.

Bestaat er iets waardoor ik men ipod aan men riem kan vastmaken die er nog eens goed uitziet ook (ben wel redelijk aan design enzo)

Ahja ik koop alleen nog maar ipod nanos voor het flashgeheugen… Dus iets voor die versie…

En de eerste die nu over men Nederlands neut krijgt een boze pm!:P

Bijdrager
    KarelWillem

Ik gebruik zelf een Golla tasje.

In bijna elke telefoonwinkel verkrijgbaar. Met zo’n metalen clip om hem aan je riem te hangen.

Bijdrager
    Nick Nack

Neut.

:D

Bijdrager
    bartje

Tegenwoordig kan je met zulke dingen ook niet te koop lopen in openbare gelegenheden… jammer. Maar even wat beter op letten de volgende keer;)

Bijdrager
    Helmert

je hebt nu ook een programmaatje dat heet Alarm free dan gaat er een alarm af als je iPod uit je broek valt! (mbv versnellingssensor) je moet dan wel het programmaatje aanzetten als je je iPod/iPhone in je zak doet!

Bijdrager
    Eduw

ey super!

http://nl.youtube.com/watch?v=SPK0lVvmPu4

Dat zou inderdaad wel nog handig zijn…
    Eens testen van zodra ik een nieuwe heb.
    Nu nog progje vinden die een stroomstoot geeft ofzo als iemand anders hem aanraakt :P

EDIT:
    Was weer iets te enthousiast…
    Gaat niet lukken met ipod nano en geef niet zoveel geld voor een touch. Mijn ipods gaan max 6 maanden mee :cry:

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat een Nederlands zeg…;)

Ik zou een gat boren door de behuizing heen en d’r zo’n metalen ring doorheen doen. Dan kan je d’r mooi zo’n ketting aan vast maken voor aan je riem. :evil:

Bijdrager
    Josebo.

Ik denk gewoon een kwestie van beter opletten. En misschien is de shuffle een optie? Die hou je wat makkelijker bij je…

Inactief
    Anoniem

Hm…. ja.
    Sowieso de iPod aan je riem of in een zak steken is een aanrader. Zo ben ik er nog nooit 1 verloren. Kan me ook niet voorstellen hoe ik de mijne ooit kan verliezen.

Bijdrager
    1234

ben net op vakantie een iPod kwijtgeraakt aan diefstal door bagagehandlers.

ik ben er voor verzekerd maar de dagwaarde was ongeveer 90 euro en mijn eigen risico 100…. kudt…

Bijdrager
    Eduw

Verzekeren gaat me iets te ver.
    Zie net dat ik dit topic per ongeluk bij iphone hardware heb gezet ipv ipod :sealed:

Bijdrager
    McShamus
    ”cailin

Wat een Nederlands zeg…;)

Dat komt omdat het Belgisch is…;-)

Bijdrager
    Eduw

Zeg dan maar Vlaams;)
    Jullie horen ook niet graag dat we Hollands zeggen :P

Bijdrager
    Nietzman

Meer sudokos gaan doen om je brein te trainen wil ook wel helpen. Dan vergeet je niet waar je je shit achterlaat. (En misschien helpt het meteen ook je taalgebruik! :’)! )

Bijdrager
    Eduw

Taalgebruik taalgebruik
    foert kben terug naar windows :P

Tgrappige is wel dat ik iedere keer een paar weken voor een nieuwe ipodrelease men ipod verlies :roll:
    Hopelijk vnvnd e nieuwen voorgesteld:)

Bijdrager
    Bolle1961
    ”Eduw”

Hopelijk vnvnd e nieuwen voorgesteld:)

en nu graag in het Nederlands ipv dat idiote msn ” taaltje “

Bijdrager
    Superfly

Als je nou je vraag in het NEDERLANDS had gepost, had ik je kunnen helpen:p:p

Bijdrager
    bare_nature

Mijn iPod Photo is onlangs gestolen met al m’n muziek erop. De muziek is zowel afkomstig van CD’s als van de iTunes Store.

Is er een gevaar voor mijn kant wat betreft het dusdanig hacken van een iPod zodat ze aan je gegevens kunnen (iTunes account bijvoorbeeld)?

Voor zover ik weet, ben ik wel zo slim geweest om geen persoonlijke gegevens op de iPod te zetten.

BN

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.