18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    2manydjs

Beveiliging .swf

Hi,
    Ooit heb ik eens met een windows programma de beveiliging van Flash .swf bestanden gehaald.
    Nu wil ik het weer doen maar vraag ik me af of er nu niet zo’n programma is voor mac?
    Kent iemand iets?

Bijdrager
    bieg

Wat wil je er mee doen dan???

(wordt als Jatten gezien .swf-jes van anderen leeghalen)
    (heb je de andere discussie hierover al gevonden? Staat hier ook op).
    (er is wel een macprog–>flashtyper assikmenievergizz)

BIEG

Anoniem

flashtyper breekt geen fla’s open, maar zet win fla’s en swf’s om in door mac te openen fla’s en swf’s.

Openbreken?

wordt als Jatten gezien .swf-jes van anderen leeghalen

Bijdrager
    2manydjs

Waar zit de grens tussen jatten en leren hoe andere mensen problemen oplossen?
    Op die PC had ik het nodig omdat ik met mijn brakke kop bezig was en toen de hele site met alles weg heb gegooid…
    Toen moest ik mijn eigen bestanden “open breken” sinds dien protect ik ze ook niet meer…
    (Les 1: Ga nooit je harde schijf schoonmaken als je de avond er voor gezopen hebt!)

Maar ik zal nog eens zoeken op dit forum naar de oplossing..

Anoniem

Waar zit de grens tussen jatten en leren hoe andere mensen problemen oplossen?

Toen moest ik mijn eigen bestanden “open breken” sinds dien protect ik ze ook niet meer…

Dat is de grens denk ik, je eigen bestanden terugkrijgen, o.k., andermans werk openbreken niet o.k.
    Tenzij men de fla’s op internet etc. vrijgeeft om van te leren / om als voorbeeld te nemen of om te kunnen bouwen tot eigen werk.
    Erg lullig als je je eigen werk niet meer kunt terugkrijgen omdat de fla’s weg zijn. Jammer genoeg kun je (volgens mij) uit swf’s ook niet alles meer tot de originele fla’s herleiden.:|

Bijdrager
    2manydjs

Nee klopt maar het scheelde me wel veel meer werk dan als ik het opnieuw had moeten maken..

Anoniem

Met welke versie van Flash werk je?
    Ik heb met sommige swf bestanden die ik op internet aanklik soms dat ze onbedoeld direct geopend worden door flash (MX), en ik dan de hele fla te zien krijg :o
    Terwijl normaal swf’s toch openen met de flashplayer.
    Zoals bij onderstaande link, waar ik net toevallig belandde.
    De swf werd direct downgeload door safari en opende in flash MX:
    members.aol.com/pethumor/insane.swf
    :?

Bijdrager
    2manydjs

Flash MX.
    Bij mij opent ie hem gewoon in Safari.

Anoniem

Misschien omdat ik gisteren een animated gif in flash via m’n dock had geopend? Het is me al eerder overkomen, met een swf link. Vreemd.
    Om jouw swf’s in flash te openen kun je dat dus net zo doen.

Bijdrager
    2manydjs

Nee, want die ik wil openen is “protected”.

Bijdrager
    Lin

balen, ik heb het zelfde gehad… gelukkig bestond die site uit een swf met daarin 65 andere swfjes en van 1 was ik dus ook de fla kwijt en open gaat dan niet. protected

ik zou het inderdaat fijn finden als iemand met een oplossing kwam.

Bijdrager
    bieg
    ”2manydjs”

Op die PC had ik het nodig omdat ik met mijn brakke kop bezig was en toen de hele site met alles weg heb gegooid…
    (Les 1: Ga nooit je harde schijf schoonmaken als je de avond er voor gezopen hebt!)
    ..

hi ,

begrijp me niet verkeerd maaruh er zijn gewoon piepeltjes die de swf downloaden. open breken en hop alles jatten. less hun creativiteit niet aanwenden.

In jouw alcoholistische geval meer dan logisch jouw vraag want zei niet stichting 815 ooit eens “drank maakt meer kapot dan je lief is”?
    :? :? :D :D :P :P

BIEG

Bijdrager
    bieg
    ”2manydjs”

..

hi ,

begrijp me niet verkeerd maaruh er zijn gewoon piepeltjes die de swf downloaden. open breken en hop alles jatten. less hun creativiteit niet aanwenden.

In jouw alcoholistische geval meer dan logisch jouw vraag want zei niet stichting 815 ooit eens “drank maakt meer kapot dan je lief is”?
    :? :? :D :D :P :P

BIEG

Bijdrager
    2manydjs

Bedankt Haka!

Bijdrager
    Jesper

Kunnen jullie mij ook nog even helpen? :P

Ik wil graag dat als ik een flash site gemaakt heb, dat iemand anders mijn .swf niet kan downloaden in de “Temporary Internet Files” Nu heb ik iets gevonden in PHP wat ervoor zorgt dat het niet onthouden wordt in het cache, maar hoe kan ik dit dan toepassen als ik een flash movie heb die in een html pagina staat met tabellen eromheen?

Thx :)

Bijdrager
    Umbwungi

Vink in je Publish Settings de optie “Protect From Import” aan (dat is de optie die hierboven besproken werd als probleem). Publiceer dan je Flash-swf opnieuw en klaar! In je Temporary Internet Files komt-ie toch wel te staan, maar dat maakt niet uit. Als iemand het Flash-bestand wil hebben, kan hij het gewoon downloaden van internet, maak je maar geen illusies. Als je een bestand echt wilt downloaden, is het een knappe jongen die je tegenhoudt. Ook met tabellen en frames los je dat niet op… (Hoewel je met frames, in combinatie met een Flash-animatie die een frame echt helemaal opvult nog een aardige kans hebt!)

Overigens is dat “openbreken” van swf-jes nogal beperkt: ik heb ooit met dat programma gewerkt en merkte dat je voornamelijk de gerenderde versie krijgt (dus met gebrek aan heel veel programmeercode en andere spullen die je juist wilde jatten).

Bijdrager
    cpdfonderzoeker

aan een swf heb je bijna niets, je kan wel animaties jatten dat is waar maar de action scripting is niet te achterhalen volgensmij? tevens gooit hij in een swf alles als een lange film achterelkaar. Een swf jatten heeft weinig nut? tevens maken veel mensen gebruik van verschillende swf`s die worden ingeladen in de main swf. je zit dan met veel losse onderdelen. Als je echt iets op het gebied van flash wilt leren kun je beter hier kijken http://www.flashkit.com of gewoon op de macromedia site, mocht je echt met vragen zitten dan kun je ze altijd daar op een forum stellen? Heb daar erg goede ervaringen mee. :lol:

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.