7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Quokka_61

Betrouwbaarheid Plato Software, Londen

Is er iemand van jullie die wel eens zaken gedaan heeft met Plato Software, 26 York Street, London (www.platosoftware.co.uk), of is dit er ook weer een uit de categorie ‘te mooi om waar te zijn’?

Bijdrager
    bramvdb

Ziet er toch betrouwbaar uit.
    Wat doe je precies twijfelen?

Bijdrager
    Beninho

Ik vind ze eerder duur dan goedkoop. Dus wat dat betreft zou er geen twijfel zijn. Ze hebben ook een keurig telefoonnummer. Dus je kan ze altijd bellen om je te laten overtuigen.

Bijdrager
    Appintosh

Let wel, dit zijn ponden, geen euro’s.

Bijdrager
    Quokka_61

Bedankt voor jullie reacties.

‘Ziet er betrouwbaar uit’ is tegenwoordig – helaas- niet goed genoeg meer (je kunt websites zo mooi maken als je wilt), en ook een telefoonnummer zegt niet alles. Ik ben eerder eens een Ierse ‘web scam’ tegengekomen waarop Nikon camera’s voor minder dan de helft van de reguliere prijs werden aangeboden, en deze site is op een gegeven moment op last van de Ierse autoriteiten ‘uit de lucht’ gehaald.

Wat me doet twijfelen is de prijs van de door hun aangeboden Adobe software. Adobe CS5 Design Standard (Mac) voor omgerekend € 850 is niet bepaald duur – als iemand van jullie een goedkoper en betrouwbaar adres weet houd ik me ten zeerste aanbevolen!

Bijdrager
    Quokka_61

Even verder zoeken leverde o.a. het volgende op:

http://ca.answers.yahoo.com/question/index?qid=20100615075541AAB5frf

Het gaat, hoe mooi de site er ook uit ziet, in het geval van platosoftware.co.uk (net als bij kingofsoftware.co.uk) dus wel degelijk om een ‘web scam’. Let wel: ik vond de link naar eerstgenoemde site via Amazon UK… Een ieder is dus gewaarschuwd!

Bijdrager
    Beninho

Dan zou ik er niet wat kopen…

Wel lelijk trouwens, al die oplichters op het net. Pover!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.