17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    dame.blanche

betrouwbaarheid internetwinkel / webshop

Ik wil al een tijdje een Leatherman kopen. Nu verkopen ze via deze webshop héél goedkope echte Leathermans…
    Hoe kan ik zien dat deze website / winkel écht te vertrouwen is? De opmaak vind ik zelf een beetje onbetrouwbaar uitzien…
    En hoeveel betaal je nog extra qua importkosten? En houden ze “messen” tegen bij de Douane? d
    Iemand hier al ervaringen mee?

Thx!

Bijdrager
    Yaris

Als je op Google zoekt vind je heel wat sites die naar Moontrail refereren, dus zo een onbetrouwbare obscure winkel zal het niet zijn.

Bijdrager
    TonE

Bijdrager
    Yaris

Bijdrager
    dame.blanche

Super! Bedankt!
    En weet iemand hoe het precies zit met de invoerkosten (België)?
    En met het invoeren van zogenaamde “messen”?

Thxç

Bijdrager
    Yaris

Op de site van de Douane staat:

Zijn als verboden wapens aan te merken: dolken, dolkmessen; dolkvormige tuigen die als werpmes kunnen worden gebruikt;

Zijn niet als verboden wapens aan te merken: jachtmessen (*); zakmessen met veer lemmet, met een lemmet met pal of met een verstelbaar lemmet, voor zover de bruikbare lengte van het lemmet geen 7 cm overschrijdt;

(*) Zijn als jachtmessen aan te merken, de messen waarvan de vorm en de kenmerken (tamelijk lang lemmet, beschermd door een doelmatig gevest en vastgezet in een stevige hecht) er op wijzen dat ze normaal bestemd zijn tot jachtdoeleinden (d.w.z. om groot wild te kelen, in stukken te verdelen en gebeurlijk van zijn ingewanden te ontdoen) en om aan de gordel te worden gedragen. Messen – andere dan knipmessen – die aan de gordel kunnen worden gedragen maar niet beantwoorden aan voornoemde kenmerken, zijn als dolkmessen aan te merken en zijn dus verboden wapens.

Bijdrager
    MacX

Wat een bagger site die Hiking-Site, wel leuk als je op expeditie wilt. Dat kun je dan op de site zelf.

Bijdrager
    icecream

Is deze sit betrouwbaar?

http://www.electroplus.nl/

Bijdrager
    icecream

thnx goed dat ik het weet had bijna wat besteld daaro.

Bijdrager
    mtersteege

Ik laat regelmatig Leathermans (Wave, XTi, Ti, Squirt, Juice) uit Amerika overkomen. Ze staan er ombekend dat het Multitools zijn, daardoor vallen ze niet onder de verboden wapens.

Als je er een of 2 besteld zal de douna niet moeilijk doen. Dat deden ze wel toen iemand ( #$%$) er 4 in envelop deed. Toen heb ik invoerrechten moeten betalen.

Je kan altijd aan de webwinkel vragen of ze er “gift” op willen zetten.

Bijdrager
    icecream

Ik weet dat de website x-alt te vertrouwen is maar wou weten waarom het daar goedkoper is dan de de applestore? vraag het hier maar omdat ik geen topic erover wil openen.

Bijdrager
    Yaris

De prijzen die ze afficheren zijn zonder BTW. Als je 19% BTW erbij telt zijn hun prijzen gelijk aan die van de Apple Store.

Bijdrager
    icecream

Jammer :( is dat ook zo bij mailamac?

Bijdrager
    Yaris

Ja

Bijdrager
    icecream

Dan snap ik niet waarom mensen op zulke sites gaan bestellen terwijl ze het gewoon bij de apple store kunnen doen.

Bijdrager
    IT-Pro
    ”icecream”

Dan snap ik niet waarom mensen op zulke sites gaan bestellen terwijl ze het gewoon bij de apple store kunnen doen.

Precies en door te kopen in de Apple Store kan je ook nog eens je product aanbieden ter reparatie bij elke Apple Premium Reseller in elk land waar Apple gevestigd is.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.