9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager

Betrouwbaar? Goedkope iphone's op smart-retailer.nl

Hallo allemaal,

Nadat ik gisteren mijn telefoon heb laten vallen blijk ik nu de Spiderman Edition van de HTC Desire HD te hebben.
    Aangezien de telefoon meerdere gebreken heeft en reparatie ook veel geld gaat kosten lijkt het mij een goed moment om een iPhone 4s te kopen. (ben alleen bang dat het scherm te klein is maargoed, dat terzijde)
    Nu kwam ik op deze website terecht.
    Hier wordt o.a. de iPhone 4s 16GB voor 509 euro aangeboden. (maar ook goedkoop iPads, MBP’s, MM, iMac, enz) Ik twijfel aan de betrouwbaarheid van deze webshop. Van google ben ik helaas niet veel wijzer geworden en zelf zeggen ze lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie te zijn. Ook dit zegt mij niet veel en ik kan niet controleren of ze dat ook echt zijn.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Alvast bedankt,
    [email protected]

Bijdrager

Edit: Ik zie trouwens dat ze ook al 5,5 jaar actief zijn op marktplaats

Bijdrager
    PBP

Hun kvk nummer is van een ander bedrijf. Die prijzen zijn te mooi om waar te zijn.

EDIT; En ze komen helemaal niet voor op thuiswinkel.org , allemaal onzin dus.

Bijdrager
    Hansi2124

Dan kan je het beste thuiswinkel.org even benaderen dat er misbruik van hun logo wordt gemaakt. Dan gaan ze er wel achteraan.

Bijdrager
    PBP

Logo is nergens terug te vinden, alleen een tekst vermelding. Is er eigelijk wat te doen aan dit soort webshops?

Geblokkeerd
    Bento

Ik zou contact opnemen en vragen of je de bestelde goederen kan afhalen tegen betaling.

Bijdrager
    LighScan

@Bento: als het al lukt, dan kom je thuis en merk je bij het openmaken van de verpakking dat het om een tweedehandsje gaat…
    Zulke shops zijn niet te vertrouwen.

Sleutelbeheerder
    Night
    • Gezien het feit dat dat bedrijf meedere malen op http://www.opgelichtopinternet.nl naar voren komt lijkt me niet echt een goede start…
    • Het gebruikte KvK nummer behoort niet aan hen toe, maar aan “Stichting STEK jeugdzorg”
    • Het bedrijf staat niet geregistreerd bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
    Bijdrager
    Gastonw

Als het te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat meestal ook;)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.