9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    gipsman

Betere youtube download op iOS?

Ik gebruik nu de documents 6 app voor youtube downloads (video, audio alleen lukt niet) op een iPad Pro. Het is wat bewerkelijk, maar ik probeer de omweg te vermijden via de mac – waar het wel efficient verloopt, bv met YTD of vele andere betalend of niet. Maar dan moet ik downloads manueel uploaden naar iPad/iPhone zolang ik apple music/icloud music library niet gebruik. Ik vertrouw apple niet bij het ‘herkennen’ van alles wat in mijn library staat, dus ik houd die boot nog af. Vanuit documents 6 lijkt het niet mogelijk om een download naar Photos of de video app te transferen.
    Vraag: kent iemand een betere manier dan documents 6 voor iPad? Een andere app? Een workaround? Het lijkt erop dat google/apple alle apps in de store die dit willen mogelijk maken blokkeert.

Bijdrager
    Danner001

Gek hè, dat dit wordt geblokkeerd? Wat jij doet is namelijk in strijd met de voorwaarden van YouTube.
    Iedere app die dit faciliteert is daarmee illegaal bezig en zal moeten worden verwijderd.

Bijdrager
    gipsman

Kan best. Maar blijkbaar niet op de mac. En youtube laat wel toe dat ongeveer de hele muziekgeschiedenis geupload wordt. Is legaal?
    Ik wil best betalen voor youtube red. Maar het is niet in Europa. Ik koop ook nog cds en stream niet voor de povere €10 of minder. De muziek die ik wil downloaden is van artists die of overleden of niet op cd verkrijgbaar of compleet out of print zijn. No regrets…

Bijdrager
    KarelWillem
    Danner001 op 07 juli 2017

…Iedere app die dit faciliteert is daarmee illegaal bezig en zal moeten worden verwijderd.

Dat is de kortste bocht die ik de laatste tijd genomen heb zien worden.
    :)

Vele tientallen procenten van de uploads op YouTube zijn volledig vrij van rechten.
    Het downloaden daarvan is derhalve ook absoluut niet ‘illegaal’.

Bijdrager
    Arjan E.
    Danner001 op 07 juli 2017

Gek hè, dat dit wordt geblokkeerd? Wat jij doet is namelijk in strijd met de voorwaarden van YouTube.
    Iedere app die dit faciliteert is daarmee illegaal bezig en zal moeten worden verwijderd.

De app zelf faciliteert dit niet, er zit een browser in waarmee je nog altijd op het internet moet zoeken naar online converters om dit om te zetten.

Dit deed de starter met yt downloader, maar zou ook kunnen als je binnen de browser zoekt naar savefromnet of onlinevideoconverter.

Zoals eerder aangegeven veel YouTube filmpjes zijn compleet rechtenvrij, dus is niet per se illegaal.

Savefromnet en onlinevideoconverter kunnen ook filmpjes van andere sites omzetten, dus niet alleen van YouTube, en als het dan niet in de voorwaarden staat, is het dan nog steeds illegaal?

Vind ik ook inderdaad een beetje kort door de bocht:wink:

Bijdrager
    Imade

YouTube heeft afspraken met diverse labels en wat er niet op hoort, kan zo worden verwijderd als een label/platenmaatschappij erachter komt.

Sleutelbeheerder
    Night

Staat los van de vraag van TS of er voor iOS een Youtube downloader is.

Bijdrager
    Arjan E.

Hmmm net even getest met Documents 6, en via savefromnet als onlinevideoconverter in de browser lukt het mij gewoon om naar mijn filmrol te downloaden, laatstgenoemde zelfs alleen mp3.

Vooralsnog lijkt dit de enige manier te zijn om zonder tussenkomst van een computer naar je iPad te downloaden.

Ik gebruik zelf ook een iPad pro, en het werkt prima:wink:

Ik zou zeggen probeer het nog eens

Sleutelbeheerder
    Night
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.