13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Betalingsmogelijkheden Apple Online Store

Ik heb in het forum gezocht op betalingen om er achter te komen op welke manieren je allemaal kan betalen bij de Apple Online Store. Echter heb ik niks hierover gevonden en daarom stel ik deze vraag. Wat zijn de mogelijkheden qua betalen in de Online Store? Kan je gebruik maken van iDeal of kan je alleen maar betalen met een creditcard?
    Bedankt alvast.

Bijdrager
    MacBoot

volgens mij alleen via creditcard

Bijdrager
    Oost

Kan ook via bankoverschrijving naar een ander bedrijf (partner van Apple) en die regelt dan de betaling aan Apple.. Dus hoeft niet persee via creditcard.

Bijdrager
    athens

Je kunt ook gewoon het geld storten hoor op een rekening van Apple.
    Niks moeilijk aan.
    Apple zou zichzelf te kort doen als die mogelijkheid er niet was.

U hebt gekozen voor betaling per bankoverschrijving.

NB:wij zullen uw bestelling samenstellen en verzenden zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

1) MAAK HET VERSCHULDIGDE BEDRAG OVER NAAR ONZE BETALINGSPARTNER BIBIT.

Rekening Nummer: 310676258
    Begunstigde: BIBIT B.V.
    BIBIT Referentie Nr.: 1877XXXXXX
    Voor Acceptgiros:
    Rekening Nummer: 310676258
    Begunstigde: BIBIT B.V.
    Bankadres: Regulierenring 10, 3981 LB Bunnik NL.

Vermeld bij betaling het volgende referentienummer: 1877XXXXXX . Als u dit niet doet, zal de verwerking van de bestelling vertraging oplopen.
    2) OPMERKING:

Als u bent vrijgesteld van de BTW-heffing, wordt u verzocht eerst contact op te nemen met de Apple Store voordat u de betaling verricht.
    U hoeft geen contact met ons op te nemen als u uw huidige bestelling wilt annuleren, aangezien dit na dertig dagen automatisch gebeurt.
    Nadat uw bankoverschrijving is verwerkt:

U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Bijdrager
    sven-

ChrisMax, wat is dit? Waarom steeds die nieuwe topics? Je had deze vraag al eerder gesteld en ik had toen al een antwoord gegeven (zie topic hieronder). Als je meer had willen weten, had je dat best kunnen zeggen:|

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?p=1859263

Bijdrager
    ChrisMax

Omdat hier nog geen topic over te vinden was leek het me misschien wel handig om deze vraag te stellen en dan niet alleen voor mezelf. Ik denk dat andere mensen hier ook wel wat aan hebben! Maar voortaan zal ik eerst nog beter zoeken en opletten voordat ik een nieuw topic open.

Bijdrager
    MouseMighty

En beter zoeken als in op een forum of gewoon als in klik gewoon in de online store op HELP??? http://store.apple.com/nl/help?mco=MTE2MjM :sealed:

Bijdrager
    ChrisMax

Sorry dat ik nog een vraag heb (misschien ben ik lastig).
    Als ik de nieuwe MBP koop via de online store kan ik dan mijn btw terug vragen. Mijn vader heeft een eigen bedrijf dus normaal moet dat kunnen. Alleen de vraag is, als ik de MBP koop op mijn naam (gewoon via mijn Apple ID) kan ik het dan als nog terug vragen? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Hartelijk bedankt.

Bijdrager
    hugovanmanen

Heeft iemand hier toevallig enig idee hoe lang het duurt voor Apple om een betaling te ontvangen als het bedrag via bankoverschrijving is over-gemaakt? Ik zag dat Apple’s rekening bij de Rabobank is; since ik daar ook zit zou dit allemaal een beetje sneller kunnen gaan?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Stirf

Via telebankieren meteen.

Bijdrager
    hugovanmanen

Voor een bestelling die via bankoverschrijving wordt betaald, zijn vijf tot zeven dagen extra nodig om de betaling van uw bestelling te verwerken. – http://store.apple.com/nl/help/payments/prepayment?mco=MTM3NDg3NDg

Ik neem aan dat dit gewoon altijd het geval is?

Bijdrager
    Stirf

nee,
    het is Rabo=> Rabo en dan is het meteen zichtbaar bij de begunstigde.

Bijdrager
    hugovanmanen

Ik heb dus vandaag een bankoverschrijving naar apple gemaakt – weet iemand hoe het email eruit ziet dat bevestigt dat zij je geld hebben ontvangen? Het was Rabo –> Rabo, dus ik heb een email ontvangen dat ‘Ontvangstbevestiging’ is getieteld: ik denk dat dat hem wel moet zijn, maar ik weet het niet zeker gezien dat er in de email ook gewoon staat wat ‘athens’ vroeger op dit thread heeft gezet. Ik heb overigens wel een link bij dat email gekregen waar ik mijn bestelstatus kan volgen, maar ik wil gewoon clkarificatie van iemand anders die weet hoe die bevestigings-email er uit moet zien =)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.