28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)
  • Q:
    Bijdrager
    addyboy

Betaling via telefoon

Hallo allemaal,

ik wist niet waar anders dit te zetten dan in de lounge. Het gaat als volgt: Ik dat men kan bellen naar een bepaald nummer waardoor ze op die manier mij geld geven en dus doneren/betalen voor een dienst. Graag zoek ik dan het bedrijf dat het minste procent van het bedrag aftrekt.
    Dus een soort van 0900 nummer dat een door mij ingesteld bedrag per gesprek kost, waarmee ik (een gedeelte) van het betaalde geld van krijg.

Alvast bedankt, Ad

Bijdrager
    Chris Meijburg
    Bijdrager
    addyboy

Ja thnx maar die kende ik al, ik hoopte ook nog wat alternatieven te krijgen:)

Bijdrager
    Chris Meijburg

Heb je ook al gezocht met Google?
    Een zoekterm op ‘micorpayments’ levert volgens mij al heel wat links op.

Bijdrager
    addyboy
    ”Chris

Heb je ook al gezocht met Google?
    Een zoekterm op ‘micorpayments’ levert volgens mij al heel wat links op.

Thnx, ik zal eens kijken:)

Als iemand nog andere goede alternatieven heeft en ervaring ermee hoor ik dat graag:)

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);

EuroBellen.nl werd laatst gepost in sitecheck.

[code:1:c8bc05f3f1]Land Consumentenprijs Uitbetaling (incl. BTW) Uitbetaling (excl. BTW)
    NL € 1,30 per gesprek € 1,0115 per gesprek € 0,85 per gesprek
    BE € 1,115 per minuut € 1,0115 per gesprek € 0,85 per gesprek[/code:1:c8bc05f3f1]

Moderator
    Adriaan Mol

De layout van EuroBellen.nl is duidelijk een rip-off van de oude Mollie website. Dat oogt naar mijn mening wat onprofessioneel, maar laten we daar geen discussiepunt van maken. Dat is natuurlijk alleen goed voor onze trots;)

De hoogste uitbetaling hoeft niet de beste partij te zijn, dit is waarom:

[*:f1e2cfe07c]We hebben al genoeg klanten gehad die naar ons geswitched zijn omdat er gewoon calls niet geteld worden (€ 0,01 meer uitbetaling staat gelijk aan 1 call per 85 stuks gewoon niet in je statistieken te zetten).
      [*:f1e2cfe07c]Betrouwbaarheid van de uitbetaling, en dat lijkt me ’t belangrijkst. Hoe zeker ben je ervan dat de partij waarmee je zaken doet stabiel en betrouwbaar is?
      [*:f1e2cfe07c]Welke features levert de partij allemaal, en heb ik daar misschien wel meer aan?
      [*:f1e2cfe07c](Toekomstige) mogelijkheden: is de partij waarmee je werkt flexibel en innovatief?[/list:u:f1e2cfe07c]

Bijdrager
      addyboy

Beste adriaan, na een beetje overwegen heb ik wel gezien dat mollie.nl het beste is voor nederland en belgie. Ik wil nu ook wat internationaler gaan, maar ik zal denk ik zeker wel gebruik maken van mollie.nl voor nederland en belgie.

(het fijne is ook dat het inderdaad gewoon betrouwbaar is omdat ik weet dat jij achter het bedrijfje zit hihi :))

(heb je nog tips voor internationale sites)
      De opzet van het idee is dat men of een pay-per-cal gesprek kan doen van 1 euro, of een par-per-minute-gesprek van 1 euro per minuut. De wijze van betalen is alleen bedoeld ter gemakkelijk doneren (via paypal zullen mensen minder snel doneren wegens de moeite).
      Je zult wel later meer horen van het idee als ik de sitecheck ga doen maar ik wil nu nog niet teveel vrijgeven van mijn idee, pas als alles is uitgewerkt:)

Moderator
      Adriaan Mol

Ik kan je alvast verklappen dat we op korte termijn (± 1 maand) een boel nieuwe landen zullen gaan toevoegen.

Bijdrager
      beammeup

Nu je hier dan toch bent,.. kan ik voor een klant van mijn bureautje ook aantallen inkopen die we gedurende het jaar gaan verbruiken,.. en,.. als we nog grotere aantallen boven die staffel verbruiken, krijgen we dan het verschil over alle aantallen met terugwerekende kracht retour,… (of heb je niet zoveel humor?)

Dus 9999 over 1 jaar in delen, boven 9999 in een nieuwe staffel.

:?

Bijdrager
      addyboy
      ”Adriaan

Ik kan je alvast verklappen dat we op korte termijn (± 1 maand) een boel nieuwe landen zullen gaan toevoegen.

Aah kijk, dat is mooi. Zit amerika daar ook tussen? (En welke landen nog meer?)

Moderator
      Adriaan Mol

Heb je ’t over de inkoop van SMS?

Bijdrager
      addyboy
      ”Adriaan

ik heb het over pay-per-call en pay-per-minute en ik gok dat beammeup het inderdaad over inkoop van SMS’en heeft

Bijdrager
      beammeup
      ”Adriaan

Ik wel,.. Addyboy niet,..
      Stuur anders een PM. Ga de klant de bundel t/m 9.999 verkopen.

Bijdrager
      MacBeer
      ”addyboy”

(het fijne is ook dat het inderdaad gewoon betrouwbaar is omdat ik weet dat jij achter het bedrijfje zit hihi :))

Moet… inhouden…. reageren…..:wink:

Moderator
      Adriaan Mol
      ”addyboy”

Aah kijk, dat is mooi. Zit amerika daar ook tussen? (En welke landen nog meer?)

Een hele boel Europese landen zullen toegevoegd worden, plus een aantal landen buiten Europa (exact kan ik helaas nog niet roepen).

Amerika zal er niet tussen zitten omdat daar betalingen per telefoon niet integreert zijn. Het werkt daar alleen via de vaste lijn, en consumenten krijgen hier een aparte rekening voor (dus de behoefte om deze ook daadwerkelijk te betalen is ook kleiner gezien hun rekening anders ook niet wordt afgesloten). En daardoor zijn de “uitval percentages” veel kleiner. Amerika is gewoon geen interessante markt voor zo’n systeem, naast ’t feit dat daar genoeg kinderen rondlopen met een creditcard natuurlijk;)

Bijdrager
      addyboy

Okay, bedankt adriaan :). Ik denk dat ik zeker gebruik zal maken van mollie in de korte toekomst :). (alleen nog even een alternatief vinden voor amerika en misschien ook azie, zodat men makkelijk kan doneren)

Bijdrager
      Jonnotie

Wat voor mega project heb je in gedachten joh?:P

Bijdrager
      addyboy

hihi geen megaproject, het doel van de site is dat ik van alle mogelijke doelgroepen zo makkelijk mogelijk een donatie kan accepteren.. De sitecheck komt binnenkort wel ergens voorbij vliegen, dus jullie komen er wel achter. (ik wil alleen de site pas ‘lanceren’ als ik alles heb uitgewerkt daarom :P)

Bijdrager
      iPod Jimmy
      ”MacBjorn”

Bijdrager
      dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
      ”iPod
      ”MacBjorn”

ja? Waarom quote je dat ?

Bijdrager
      iPod Jimmy
      ”Rimsic”
      ”iPod
      ”MacBjorn”

Om het hihi.

Bijdrager
      MacBeer

Is misschien wel handig als je dat ‘hihi’ in de post zet Jimmy….:|

Bijdrager
      addyboy
      ”iPod
      ”Rimsic”
      ”iPod
      ”MacBjorn”

Om het hihi.

ach soms is het hehe, haha, hoho.. en dan weer eens hihi :innocent:

Bijdrager
      addyboy

Adriaan, ik ben nu bezig met je mollie.nl site, maar ik vroeg mij af of ik pay-per-call gesprekken kon vaststellen met een eigen gekozen vast tarief (dus bijvoorbeeld 1 euro voor nederland en belgie). Of is dit niet mogelijk?

Moderator
      Adriaan Mol

Nee, omdat de tariefbanden per land anders zijn en weer in sommige landen geen Pay Per Call hebt. Het verschilt nogal dus. Daarom is de dienst van Mollie dus zo uniek, je kunt gewoon wel variabele bedragen kiezen (er gaat dan namelijk een balkje voor de consument lopen, als die vol is gelopen heeft de persoon het gewenste bedrag afgerekend).

Bijdrager
      addyboy

okay bedankt voor het heldere antwoord en ik ben benieuwd naar de nieuwe landen die binnenkort worden toegevoegd. (Je dienst voor micropayments is trouwens erg helder:) complimenten)

Moderator
      Adriaan Mol

Bedankt voor de complimenten. Doet ons goed!

28 berichten aan het bekijken - 1 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.