11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Gloaming

Betaaldiensten (beltegoed moet op)

Hoi,

Momenteel heb ik €230 aan tegoed in mijn belbundel, dit heb ik de afgelopen 2 jaar opgespaard.
    Ik heb een verlenging aangevraagd (met een i4), maar omdat ik van een flex naar een relax ga, komt dit tegoed te vervallen. Heel zonde, maar het komt maar niet op.

Ik kwam erachter dat er bepaalde diensten zijn waarmee je via de telefoon kunt betalen. Het is heel simpel, je belt een nummer en je krijgt dan een code om in het scherm in te voeren. Dan wordt er een klein bedrag van je tegoed afgetrokken.

Ik was druk aan het studeren voor mijn tentamens, toen een studiegenoot mij wees op Studentsonly.nl, waar je uittreksels in pdf format kunt downloaden tegen betaling voor €1,30 (via de beschreven manier)

Mijn vraag; zijn er services online waarmee je op deze manier kunt betalen?

*** opmerkingen over sexdiensten mag je achterwege laten

Bijdrager
    Chorro

Tot een bepaald bedrag kun je muziekdownloads kopen bij http://www.radio538.nl
    Hetzelfde als de iTunes store, maar dan met wat meer betalingsmogelijkheden (wel wat minder uitgebreid in assortiment).

Het is jammer dat dit steeds minder voorkomt, vroeger hadden Freerecordshop en Q-music exact zoiets maar die 2 zijn ermee gestopt.

Bijdrager
    Gastonw

Je kan op http://www.thoorn.nl/ voor €1,30 bellen, en dan krijg je daarvan €0,86 op je rekening uitgekeerd. Maak je wel verlies natuurlijk.

Bijdrager
    trabant

Thoorn werk niet bij elke belmogelijkheid van elke provider. Met een abo van Vodafone of een iPhone van T-Mobile kun je het bijvoorbeeld schudden.

Bijdrager
    Koning Frank

-nvm-

Bijdrager
    Koning Frank

Dubbelpost, en had de vorige verwijderd. Ik had de opmerking over seksdienstengrappen namelijk nog niet gezien:D

Bijdrager
    Gloaming
    trabant op 03 november 2010

Thoorn werk niet bij elke belmogelijkheid van elke provider. Met een abo van Vodafone of een iPhone van T-Mobile kun je het bijvoorbeeld schudden.

Nou, dat kan dus wel. Omdat klanten met een Flex abonnement een tegoed krijgen, overige klanten krijgen belminuten.

Bijdrager
    Gloaming

Ik ga het via Thoorn doen.

Bijdrager
    iPrincess
    Gastonw op 03 november 2010

Je kan op http://www.thoorn.nl/ voor €1,30 bellen, en dan krijg je daarvan €0,86 op je rekening uitgekeerd. Maak je wel verlies natuurlijk.

Ja, maar als hij het helemaal niet gebruikt is het natuurlijk nog meer zonde. Dan zou ik ook eerder voor dit kiezen.

Bijdrager
    Gastonw

Eigenlijk stom dat je het via T-Mobile niet kan laten afschrijven…

Bijdrager
    Gloaming
    Gastonw op 03 november 2010

Eigenlijk stom dat je het via T-Mobile niet kan laten afschrijven…

Enigszins wel logisch. In theorie zou je dan een relatief dure telefoon, vrijwel gratis kunnen krijgen in combinatie met een duur abonnement. Als je tegoed dan ook nog eens onbeperkt houdbaar is dan zou T-Mobile niets aan jou verdienen.

Zou wel ideaal zijn voor de directe consument, dure telefoon voor niets met een spotgoedkoop sim-only abonnement….

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.