10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iBert

Betaald PHP-klusje (dringend)

Wegens tijdgebrek (herexamens) heb ik iemand nodig (natuurlijk met ervaring in PHP/MySQL) die kan implementeren wat ik in mijn vorige topic vroeg, namelijk het volgende:

Ik heb een (beperkt) CMS geschreven voor een website, maar de mogelijkheid ontbreekt nog om bij een nieuwspost een foto up te loaden naar een mapje op de server en direct automatisch te herschalen (zonder uit te rekken). Wanneer je de post aanpast, moet het ook mogelijk zijn een andere foto up te loaden. Als je dit niet doet, blijft de foto behouden.

Het is de bedoeling dat je verder werkt aan mijn broncode (in vertrouwen graag), en dit ook implementeert op de server (IIS).

De beloning is €50, en wordt zo snel mogelijk na het voltooien overgeschreven naar jouw rekening. Graag een reactie voor 21u vandaag via [email protected].

Opmerking: Om de onduidelijkheid weg te nemen, het CMS bestaat en werkt, enkel de uploadfunctie voor een foto bij een nieuwspost moet gemaakt worden en op de server gezet.

Bijdrager
    iBert

Update: €25 extra wanneer het morgen (25 augustus) om 21u in orde is.

Bijdrager
    diederik

Ik zoek ook zoiets ik zou graag een php upload scriptje hebben die een jpg scaled naar een een breedte van 220 pix en saved in een 50% kwaltiteit ineen bepaalde directorie op een server.
    prijs? wie? kosten delen ibert?

Bijdrager
    Remco Vermeer

Ik kan de belangrijkste code onderdelen zo plakken voor je. Ben te lui om het in iets bestaands te integreren. Moet je weer eerst code gaan lezen enzo..

Bijdrager
    iBert

Je kan natuurlijk nog steeds reageren, maar ik zou het morgenavond (25 augustus) in principe af moeten hebben…

Bijdrager
    freshface

Ik ben er met bezig :D ;

-Frederik.

Bijdrager
    iBert

Respect als je het voor mekaar krijgt 8)

Als je het wil implementeren laat je het mij maar weten, dan stuur ik je even mijn broncode door.

Bijdrager
    andreascreten

http://members.lycos.nl/lfan/SQL/foto/
    dit is mijn versie,
    graag wat commentaar

Bijdrager
    diederik

an.DRE.as je schaalt de foto,s door een width en een height in de code aan te geven zonder het plaatje echt te schalen.

Bijdrager
    freshface

Geld de betaling nog voor dit klusje?
    Aangezien ik je geholpen heb (hoop ik toch :) ) en mss ook nog anderen.
    Zou het wel leuk zijn mocht je dit ook doen :D .

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.