10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinay

Betaalbare tweede monitor voor MacBook Pro

Goedendag,

Ik ben op zoek naar een tweede monitor voor mijn MacBook Pro 15.6″ (resolutie 1440 x 900) uit 2009 vanwege de extra werkruimte.

De monitor moet betaalbaar zijn, ik heb er zo’n €250,- voor over.

Momenteel ben ik geïnteresseerd in de Acer V193WLAObmd of de HP LE1901W.

Heeft iemand ervaring met deze twee beeldschermen? Alle andere suggesties zijn ook welkom.

Bij voorbaat dank,

Vinay

Bijdrager
    iCreatedTech

Er is al een topic over alternatieve beeldschermen voor de Mac!
    Probeer eerst de OMT zoekmachine te gebruiken voordat je een nieuw topic opent.

Bijdrager
    Geldersscheepje

Kijk eens naar de Benq V2400 Eco. Goedkoop alternatief met leuke specs. Witte rand (goed passend bij de macbook) en led achtergrondverlichting.

Bijdrager
    rdesign

Er zijn er genoeg.

Ik heb zelf een goede ervaring met de Samsung Syncmaster-serie.

Bijdrager
    Pim.vd.Kleijn

Die HP LE1901W hebben wij op school, absoluut niet kopen niks bijzonders aan. Lelijk scherm met ook geen al te mooie weergave.

De Dell die ‘penseel’ linkt is daarintegen wel een mooi scherm. Heeft namelijk IPS waardoor je ook goed beeld houdt als je niet recht voor je scherm zit. Verder gewoon een strak no-nonsense design.

Bijdrager
    1984
    Pim.vd.Kleijn op 10 juni 2011

De Dell die \’penseel\’ linkt is daarintegen wel een mooi scherm. Heeft namelijk IPS waardoor je ook goed beeld houdt als je niet recht voor je scherm zit. Verder gewoon een strak no-nonsense design.

en dat is inderdaad een goed scherm , kijk eens in dit topic zelfde vraag en prijs, Welks scherm?

Bijdrager
    Vinay

Bedankt voor alle reacties!

Pim.vd.Kleijn op 10 juni 2011

Die HP LE1901W hebben wij op school, absoluut niet kopen niks bijzonders aan. Lelijk scherm met ook geen al te mooie weergave.

Ok, dat scherm valt dan definitief af. De Acer die ik alle noemde, is volgens van het zelfde kaliber. Ook die is daarom geen optie meer.

De Dell die ‘Penseel’ linkt, is een echte kanshebber! Echter, een monitor met HDMI-ingang verdient mijn voorkeur. Een scherm dat ik zojuist tegenkwam, is de Iiyama ProLite E2210HDS-B1.

Leuke specificaties voor een mooie prijs, maar ik heb nooit met dit merk gewerkt.

Wie kan me overtuigen?:wink:

Bijdrager
    1984

Het is een TN scherm zijn altijd goedkooper dan IPS, op zich geen probleem maar ik zal het verschil laten zien

IPS naast TN.

Verder kijk ook eens naar deze Dell 2009wb€ [b]109,00[/b]

Bijdrager
    Vinay

@1984

Laat de TN-schermen maar zitten… Ik heb al gezien dat die niet kunnen tippen aan IPS.

De LG IPS236 uit het filmpje ziet er zeer goed uit. Ook de reviews zijn erg positief. De aanwezigheid van een HDMI-aansluiting zorgt ervoor dat ik deze LG nu bovenaan mijn lijstje heb. Ik denk er nog even over na, en dan hoop ik dat ik a.s. dinsdag kan bestellen.

Het wordt dus sowieso een monitor met een IPS-scherm.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.