12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Yannes

Betaalbare bureau's in midden nederland?

Het enige wat ik kan vinden is de Ikea. En die vind ik ook al te duur, daarom zoek ik meestal het type op Marktplaats en dan vind ik wel wat advertenties waar ik het desbetreffende bureau 80-100 euro goedkoper kan krijgen. Maar er zijn enkel 2 bureau’s van de Ikea die ik leuk vind, namelijk Jonas & Alve, en de meeste adressen van mensen die die bureau’s verkopen zijn zo’n 80 km van mijn huis en dat is gewoon te ver. (mijn pa wil niet zo ver rijden)

Dus ik zoek een paar zaken die ook bureau’s verkopen, en niet alleen maar van die kantoor meuk die overpriced is. Maar gewone budget bureautjes, ik heb ook geen moeite met tweedehands dingen, zolang het maar een leuk hout kleurtje heeft.

Ik woon in Bunschoten (vlakbij Amersfoort) dus daar in de buurt zoek iets.

Help me in mijn zoektocht astublieft.

Bijdrager
    stavos

Wat dacht je van een Leenbakker?
    En anders een doe-het-zelf zaak…

Bijdrager
    1984

Kijk eens hier word thuis bezorgt.

Bijdrager
    Stripe

Zelf maken? Is hartstikke leuk en je kunt het zo duur maken als je wilt. Het kost je alleen wel een dagje.

Moderator
    Poezenbeest

Kringloopwinkels?

Bijdrager
    Yannes

Hmm, ik heb een schijthekel aan kringloopwinkels.:eek:

Anyway, ik heb een beetje uitgebreid gezocht (de helft van de mensen weet niet welk type ze verkopen) op marktplaats en ik kon toch nog aardig wat leuks in de buurt vinden. Dit topic kan worden gelockt. Maar bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    trabant

:cool:
    Troost je: Dat kan ik voorlopig ook niet betalen.
    Maar met een een gewone eettafel kom je al een heel eind (die zijn dieper dan die 65cm die iKea je gunt).
    Ik heb mijn zonnebloem momenteel op een plank staan die weer op een stel veilingkistjes staat. Daar kunnen het stekkerblok en de externe schijf ook meteen in. Studentenoplossing, ik weet ‘t.
    Scharrel ergens een werkblad op (bouwmarkt, koopjeshoek) en verzin eens hoe je dat op de juiste hoogte krijgt.
    Wat je in Midden-Nederland op mij voor hebt, is dat daar alle veilinghuizen opereren. Maar voor één item loont zich dat eigenlijk weer niet.

Bijdrager
    rdesign

Hier in Bunschoten zou je nieuw vrij weinig vinden… We hebben wel een Kringloop op de Zuidwenk. Misschien een kijkje waard, je weet maar nooit… En Ikea is niet gewéldig duur toch? Ik heb hier een bureau van 3,5 meter breed, inclusief 2 lade kasten, wat me – volgens mij – niet eens 300 euro kostte. Om even aan te geven dat je bij de Ikea niet veel betaald voor mooi spul, met goede kwaliteit – mits je het door mij in elkaar laat timmeren. *anti-technisch*:nerd:

Bijdrager
    Dr. Maddox
    Bijdrager
    Afroman

Hmm, ik heb een schijthekel aan kringloopwinkels.

Tja, of goedkoop ikea, of goedkoop leenbakker, of goedkoop kringloopwinkels of gewoon veel geld uitgeven. Ligne Roset maakt mooie bureaus.

Bijdrager
    MCNONAMUS

Iets verder rijden, maar wij hebben hier meerdere bureaus vandaan, beter dan Ikea e.d. en toch goedkoop.

Ze zaten vroeger in Duiven, bij Arnhem.

Al vanaf 29,95 :thumbsup:

http://www.roller.de/arbeitszimmer/pc-und-schreibtische/

Bijdrager
    Japsuh

Ik heb gewoon een eettafel, weliswaar van de Ikea. 2 meter lang en dieper dan een normaal bureau. Ideaal! Voor spullen heb ik gewoon manden eronder staan aan de zijkant.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.