16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    GrandMaster

Beta versie MSN webmessenger werkt ook met Safari

De testversie van deze webbased instant messenger is te vinden op http://webmessenger.msn.com/. MSN liet vorige week al met opzet uitlekken dat het bedrijf werkte aan een webbased versie van MSN Messenger, maar verwijderde de testpagina’s na aandacht van de media.

Deze versie werkt met Safari maar dan wel met de popupvensters aan en na een melding dat het mogelijk niet met deze browser zou kunnen werken. Persoonlijk zie ik de nut niet in van een webbased MSN maar ja er zijn overal liefhebbers voor.

Bijdrager
    ATT

Mmm lekker ik start het op en gelijkt crasht mij Safari :evil:
    Zegt voor mij alweer genoeg :lol:

Bijdrager
    Jello

Ik kan mij aanmelden, ik zie de contact personen, ik klik op iemand om ermee te chatten, en dan kom het, ik kan nie typen:cry: maja, terug na Proteus, hé, hopelijk kunnen ze online de cam en geluid bijsteken.

Bijdrager
    Jello

maare via internet explore voor de mac lukt het me wel …
    héhé, thnks, das handig, als ge op een andere zijn pc ofzo zit, die geen MSN heeft geïnstalleerd.
    juist hopen dat ze 100 % safari compactible worden,

Bijdrager
    Rudy-M

Sorry hoor, maar een pagina die vraagt of ik mijn webbrowser onveiliger wil maken, komt er bij mij niet door.

Ik zit op Opera met Unwanted pop-ups blocked en cookies enabled, maar ik beslis of ze opgeslagen mogen worden (behalve 3rd party, die worden automatisch geweigerd).

In een test heb ik wel alles gedaan wat ze wilde, maar nog gaf het problemen. En dat terwijl ik XP (nog steeds, helaas) gebruik. Ik ga lekker verder met aMSN. Zodra ik eindelijk genoeg geld heb voor een Mac, dan flikker ik hoogstwaarschijnlijk MSN toch uit mijn lijst met communicatie middelen.

Bijdrager
    maceddy

Ah, ok het werkt..

Maar zodra ik mn screenname aanpas knalt Safari deruit…:(
    Ok, misschien komt het door de 2.0 versie van Tiger….

edit:

Firefox doet t prima:)
    Kan chatten enzo….

Bijdrager
    MacDave

Ik vind het een handige applicatie. Geen problemen hier, ik gebruik Mozilla Firefox. :lol:

Fijn fijn fijn.. nu nog wat meer compatibiliteit en ondersteuning video en audio :wink:

CHeers

Bijdrager
    pimpel

kgebruik hier camino onder 10.2.8 marcheert ook goed

Moderator
    Strifer

alles werkt op de laatste Safari OSX 10.3.4 totdat ik wil chatten…… hehe, dat lukt nog niet. Ik vind het opzich wel handig hoor, zeker om zo een goede msn voor Mac te krijgen. Vooralsnog zit ik prima met AdiumX:)

Bijdrager
    Jello
    ”Strifer”

alles werkt op de laatste Safari OSX 10.3.4 totdat ik wil chatten…… hehe, dat lukt nog niet. Ik vind het opzich wel handig hoor, zeker om zo een goede msn voor Mac te krijgen. Vooralsnog zit ik prima met AdiumX:)

, ik kan het chatvenster openen, maar niet typen,
    op dezelfde iBook gaat het wel met internet Explore …

Bijdrager
    iNaffer

Ik weet iets beters…………k w8 wel tot dat hij uit is:P

Bijdrager
    Jello
    ”iNaffer”

Ik weet iets beters…………k w8 wel tot dat hij uit is:P

Weet je welk topic je nu naar boven haalt?

Vorige post is van 2004! Dat is 5 jaar geleden man… en dan zonder nuttige toevoeging :?

Bijdrager
    Nicholas

Euhm, er wordt naar dit topic verwezen door een mod…
    En waarom quoten als je reageert op het bericht vlak boven jou?

Bijdrager
    Jello
    ”Nicholas”

Euhm, er wordt naar dit topic verwezen door een mod…
    En waarom quoten als je reageert op het bericht vlak boven jou?

Ik quote wanneer ik van het topic/algemene draad afwijk.

Mijn reactie ging over iNaffer, dus ik citeer hem, net zoals ik jou citeer.

Zorgt voor enige duidelijkheid, want normaal zijn reacties ontopic, en dan citeer je dus niet omdat het over het algemeen verhaal gaat.

Anderzijds vrij raar dat een mod naar een topic van 2004 linkt. De mod verwijst naar een topic over ‘MSN 8”

”Zerk”

We hadden hier al een topic over MSN 8…
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=24065

Daar verder graag.

.

Denk dat je snel kan inzien dat dit topic niet over MSN 8 gaat… desondanks hij wel naar dit topic verwijst.

Moderator
    Poezenbeest

Sorry mensen… verkeerde verwijzing en waar ik naar wilde verwijzen kan ik even niet meer terugvinden… Ik gooi die andere weer open…

Bijdrager
    Fietje1976

nou bij mij werkt het niet. Ik open mijn hotmail, maar zie geen icoon staan of de contactpersonen online zijn. Ook niet hoe ik ermee kan chatten. Niet handig zulle….

Echte msn installeren is voor mij geen optie…

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.