30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 67)
  • Q:
    Moderator
    Jan David Hanrath

Beta-testers gezocht voor OMT-app

We hebben een update van de OMT-app klaar staan die op het gebied van stabiliteit sterk verbeterd is. We zoeken daarom een twintigtal actieve bezoekers en posters, die de nieuwe versie van de OMT-app aan de tand willen voelen als beta-tester.

Naast het feit dat je het hopelijk cool vindt om als eerste unreleased software te gebruiken, vragen we je wel om actief bugs en crashes te rapporteren, zodat we deze kunnen fixen voordat we de App submitten in de App Store. Wanneer je het testen leuk vindt, houden we je graag voor een veel spannendere release die erna volgt.

Twintig personen die hun e-mailadres doorgeven via deze link (de inschrijving is inmiddels gesloten) krijgen een uitnodiging toegestuurd via TestFlight, een platform waarmee we de beta-app kunnen distribueren buiten de App Store om. Gebruikers die nog niet geregistreerd zijn bij TestFlight, kunnen dat gratis via een link in die e-mail. Ook sturen we je nadere instructies over het rapporteren van bugs.

Bijdrager
    Tjaarsveld

ja

Bijdrager
    Ni3l55

Ik heb me hiervoor aangemeld via de mail. Hopen dat ik één van die twintig zal zijn.

Wanneer zullen jullie dé mail sturen?

Bijdrager
    Tjaarsveld

ik ben heel benieuwd wat de nieuwe app word, wand de oude app viel uit als ik me iphone unlockte, dus ik wil het heel graag testen ik was ook bij de iphone 5 presentatie in Amsterdam.

Bijdrager
    nicj56

Net voor aangemeld

Bijdrager
    Steef Ams

“… houden we je graag voor een veel spannendere release die erna volgt.”

Oh, wat zou dat zijn?!?!

Bijdrager
    GrannySmith
    Steef op 23 juli 2013

”… houden we je graag voor een veel spannendere release die erna volgt.”

Oh, wat zou dat zijn?!?!

Een Windows 8(.1) app denk ik:lol:

Bijdrager
    Pivni Pes

Wordt deze APP nu uitgegeven voor andere systemen dan ios?
    Niet dat dit zo belangrijk is voor mij, maar ik was gewoon nieuwsgierig hierna.

Bijdrager
    jordyvd

Altijd leuk om iets nieuws te probreren toch? Ben erg benieuwd

Bijdrager
    Steef Ams

@GrannySmith Zou dat echt zoveel spannender zijn dat het appart vermeld moet worden? Ik word er niet heel erg warm of onrustig van. Daarnaast, wanneer iemand een Apple app kan testen, hoe groot is dan de kans dat deze persoon ook een windows device heeft? (Dit ivm dat ze dezelfde testers aan willen houden voor het testen van deze nog geheime en onbekende app.)

Nee, OMT gaat misschien wel iets geheel nieuws uitbrengen! Maar wat? Oh, de spanning is nu al te snijden.

Bijdrager
    Tjaarsveld

zijn de emails al verstuurd ?

Bijdrager
    renssies

De mails zijn nog niet verstuurd, zodra ik de lijst ontvang van Jan David zal ik alle mails versturen en hoop ik in het weekend (als het dev center dan terug is) jullie de beta te kunnen sturen. Maar zoals gezegd ligt dat een beetje aan het dev center, wat momenteel offline is voor onderhoud.

Bijdrager
    nicj56

Ja, dat is wel het geprul he:P

Bijdrager
    GrannySmith
    Steef op 23 juli 2013

@GrannySmith Zou dat echt zoveel spannender zijn dat het appart vermeld moet worden? Ik word er niet heel erg warm of onrustig van. Daarnaast, wanneer iemand een Apple app kan testen, hoe groot is dan de kans dat deze persoon ook een windows device heeft? (Dit ivm dat ze dezelfde testers aan willen houden voor het testen van deze nog geheime en onbekende app.)

Nee, OMT gaat misschien wel iets geheel nieuws uitbrengen! Maar wat? Oh, de spanning is nu al te snijden.

Er stond een lachebekje achter… dat heet humor. Was een grapje. Ik denk echt niet dat OMT een Windows app zal maken. Maar goed; een grap uitleggen is nooit echt leuk. Sowieso was het flauw.

Bijdrager
    Steef Ams

@GrannySmith Oeps, niet gezien of begrepen….. Een grapje uitleggen is inderdaad nooit echt leuk, mijn excuus dat je me erop hebt moeten wijzen.

Moderator
    Jan David Hanrath

We zijn compleet! We gaan met 24 mensen testen. Mensen die zich hebben aangemeld krijgen straks een e-mail met uitleg en instructies. De e-mail vanuit TestFlight die toegang geeft tot de app moet helaas even wachten totdat Apple het dev-center weer opengooit na de inbraak van vorige week.

Dank alvast voor het aanmelden!

Moderator
    Jan David Hanrath

Er is zojuist een e-mail met uitleg verstuurd aan alle beta-testers. Wanneer de app verspreid is kunnen bugs in dit topic gemeld worden.

Bijdrager
    Tjaarsveld

Ik heb net een mail gehad:)

Bijdrager
    Robbie122

Zonet de mail ontvangen,:D moet nog even wachten want als ik een profiel wil toevoegen aan mijn iPhone dan installeer ik die en dan gaat de telefoon terug naar het Safari scherm van testflight en blijft maar doorvragen of ik mijn apparaat wil toevoegen. Hopelijk is dev center snel weer open!

Bijdrager
    nicj56

Mail ontvangen!, nu wachten op de App zelf! Bij mij doet die het gewoon kreeg dit scherm:

http://gyazo.com/f51427423c38c9197103d671e00bc119

Bijdrager
    Ni3l55

Ik heb zojuist ook een mail gekregen:)

Testflight komt hier ook niet verder dan stap 2, nu wachten wanneer Apple’s Dev-center weer online is en de OMT app wordt verstuurd.

Bijdrager
    jordyvd

Ik heb vandaag ook een mail mogen ontvangen:)

Ik heb geen problemen gehad met het aanmelden bij testflight.

Bijdrager
    iPrincess

Oooh, jammer dat ik het topic nu pas zie! Had me erg leuk geleken om de app te testen 8-).

Bijdrager
    Applebvv

Tesflightt komt hier ook niet verder, wachten tot dev portal weer beschikbaar is

Bijdrager
    Swisi

Aangemeld en mail aangekregen.

Bijdrager
    renssies

De gene die mee doen aan de beta zouden nu ook een uitnodiging van Testflight moeten hebben ontvangen.
    Deze heb ik alvast verstuurd zodat ik de benodigde gegevens meteen in kan voeren als het Apple Dev Center online is.
    Er staat nu dus ook nog geen beta klaar, deze hoop ik voor het einde van het weekend verzonden te hebben, maar dat ligt in de handen van Apple.

Bijdrager
    Applebvv

Ik kan Testflight helaas niet installeren op mijn iPhone 5 met iOS 7 beta 3.
    Het kan eraan liggen dat het iOS Dev Center eruit ligt, maar het kan zijn dat ie het niet doet omdat UDID’s zijn verwijderd van de iOS 7 SDK.

Ik ben zelf developer, dus kan ik, als Testflight niet werkt, de beta op een andere manier testen?

Bijdrager
    Tjaarsveld

Kreeg de app ook maar ben op werk dus ja

Bijdrager
    nicj56

Mail ontvangen/geaccepteerd;)

Bijdrager
    renssies

@applebvv
    De UDID is verwijdert vanuit apps, maar zou nog steeds via profielen te krijgen moeten zijn (wat testflight doet).

Als je mij even de UDID (en je model device) doorgeeft op het e-mail adres was in de uitnodiging staat. Dan zorg ik dat je hem ook via testflight kunt installeren zonder een profiel te installeren.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 67)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.