7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Beta profile iOS 11

Hi, even een vraagje en probleem waar ik mee zit. Heb iOS 11 beta profile geinstalleerd om te updaten naar iOS 11. Dit ook gedaan en later teruggegaan naar 10.3.2 ivm met bepaalde apps die niet lekker werken.. Alleen als ik nu naar software update ga dan blijf ik zien ios 11 beta update. Bij instellingen en regelgeving profiel al verwijderd maar geen resultaat.. Blijft terug komen.. Meer mensen last van? Thanks!

Bijdrager
    pinkie

Heb je de public beta of de ontwikkelaarsbeta geïnstalleerd?

Bijdrager
    ChrisMax

Public beta..

Bijdrager
    pinkie

Je moet je nog even afmelden bij Apple. Hier https://www.appletips.nl/hoe-het-os-x-beta-programma-verlaten/ staat hoe.

Bijdrager
    ChrisMax

Thanks! Heb deze stappen al eerder gedaan.. Maar helaas geen resultaat.. Denk dat dit een bug is of ik doe echt iets verkeerd? Wachten tot 10.3.2 uit komt en kijken wat mijn iPhone dan zegt of wachten op public release iOS 11..

Bijdrager
    ChrisMax

Heb het al gevonden denk.. waarschijnlijk heb ik backup gemaakt iOS 11 profile al installed en blijft nu voor eeuwig in mijn back-up. Oplossing: restore, nieuwe iPhone volledig instellen zonder back up haha. Eigen schuld, dikke..

Bijdrager
    Pasav

Profile verwijderen en een nieuwe backup maken …:)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.