10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iJuggle

Beta lucasdevries.com

Niet meer nodig, bedankt voor de info

Bijdrager
    filenox

Het mag wat breeder:)
    En gebruik van rond ‘hoeken’ zou ook wat mooier zijn;)

Bijdrager
    B-mac-fan

Mooie vormgeving. Maar:

Als je ronde hoeken zou gebruiken aan de zijkanten, dan zou het denk ik mooier uitzien.
    En de bolletjes voor de menu item’s vind ik niet zo mooi.

Verder ziet het er goed uit vind ik!

Bijdrager
    Bor

Ik vind dat de weerspiegeling van het logo niet uit hoeft te dijen naar beneden toe. Dat past niet bij de strakheid van de rest. Verder is het erg mooi :wink:

Bijdrager
    Mr Macintosh

Ik vind dat er ‘wat’ moet gebeuren, als ik mijn muis over het menu ga. Tevens vind ik de linkerbovenhoek er raar uitzien, ik weet het ook niet precies, maar het lijkt me een beetje leeg (dus boven dat rode logo).

Wel een mooi begin.

Bijdrager
    Onno Titulaer

Het blijf allemaal een kwestie van smaak maar ik zou zelf:

– het woord photography iets naar links zetten zo dat de “Y” er helemaal op staat
    – de weerspiegeling onder je naam weglaten
    – de illustratie van de sluiter helemaal over de onderkant van de rode balk laten zakken en daar afsnijden
    – de kleur van de letters van het keuzemenu wit houden en minder vet

Groeten en veel succes !

Bijdrager
    Yannes

Klein.

Bijdrager
    Xenophon

Ik zou nadenken over de opvulling van de tekstvlakken.

Het witte copyright ‘zweeft’ heel erg, en neem een wellicht te prominente rol in. Verder krijg ik heel erg het brievenbus gevoel
    Verder vind ik het gebruik van reflectie onlogisch omdat het on-natuurlijk overkomt op die plek. Het is meer een gimmick op deze manier. Denk ook eens na over de het zwarte verloop op de pagina, meestal gebruik je dat om meer diepte te geven aan een design, dus wellicht meer op de randen of op de rode vlakken naar buiten toe. Kijk bijvoorbeeld eens op:

http://www.last.fm/dashboard/

Daar geeft het juist meer diepte en een natuurlijke feel aan de pagina. En weet je zeker dat je je pagina statisch wil maken? Misschien is een floating design, meer iets dat bij je pagina past.

Bijdrager
    Gijs Raggers

Waar is de content?! Zeker bij fotografie lijkt me dat numero uno. Kijk eens bij:
    http://frankhanswijk.nl/

Begin helemaal op nieuw. Vergeet layout. Focus. Content. Succes!

Bijdrager
    Ferris Bueller

Mee eens gijsraggers!, denk bij het bouwen van je site altijd aan dat je ‘produkt’ voorop staat en dan aan de vormgeving.

Succes!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.