15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Shorty007

Beta ios9 draaien

Hoi hoi,

Vroeg me af of er veel mensen zijn die momenteel de beta hebben draaien op de iPhone?

Bijdrager
    Niels

Ja. En werkt prima!

Bijdrager
    Thijs.w

Al vanaf public beta 1 op m’n iPad mini en iPhone 5c. Werkt inderdaad prima. Ik mis alleen wel de nieuwe nieuws app die ze zo mooi geïntroduceerd hebben bij de WWDC.

Bijdrager
    Shorty007

Zit te denken om m ook vast erop te gooien hier:)

Bijdrager
    pruus

Ik zou tot volgende week wachten. Dan komt de software uit beta en is dan vrij te gebruiken. Beta draait vrij probleemloos.

Bijdrager
    Shorty007

Ja weet t maar me geduld raakt op haha

Bijdrager
    Niels
    Thijs.w op 03 september 2015

Ik mis alleen wel de nieuwe nieuws app die ze zo mooi geïntroduceerd hebben bij de WWDC.

Die gaat er voorlopig ook niet komen, want  biedt geen Nederlands nieuws.

Bijdrager
    Niels
    Shorty007 op 03 september 2015

Ja weet t maar me geduld raakt op haha

Als je geduld op is, dan gewoon naar beta.apple.com met je iPhone gaan en de beta installeren. Volgende week zal  de Golden Master uitbrengen, waarschijnlijk een week later (met de eerste verkoop van de iPhone 6S) de publieke definitieve versie.

Bijdrager
    Shorty007

Geen irritante bugs dus..?

Bijdrager
    App69

Ja, toch wel. Bepaalde apps die niet werken en bleutooth connecties.

Al vanaf public beta 1 op m’n iPad mini en iPhone 5c. Werkt inderdaad prima.

Ni swansen, snotneus.

Bijdrager
    Shorty007

Nou nu ios9 erop.
    Kan iCloud drive app niet vinden en WiFi assist ook niet mja zal wellll.

Bijdrager
    Shorty007

Ow en de shuffle all optie in muziek zie ik ook niet:o
    Mja dat zal binnenkort opgelost zijn aangezien ios9 al bijna uit de beta fase is.

Bijdrager
    pruus

Zo, en zo kom je er -weer- achter dat je een beta niet op een productiemachine, waar je van op aan kunt of moet kunnen, moet draaien.

Bijdrager
    App69

@shorty007,

Hier dus. Staat niet standaard aan.

Bijdrager
    queenfan

Draai iOS 9 sinds de eerste dev. beta, maar twijfel nog of ik deze op mijn iPad wil hebben. Kiosk verdwijnt namelijk en News komt daarvoor in de plaats, maar deze is (nog) niet beschikbaar in o.a. NL.

Ik verlies hiermee ook mijn betaalde abonnementen zoals de MacFan, weet ook niet of deze in News terugkomt heb hier nog geen antwoord op gehad.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.