9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

Eerste beta iOS 10 dagelijks gebruik?

af te raden voor dagelijks gebruik ?
    Heb geen totaal noodzakelijke apps behalve regulier spul zoals mail agenda, syncen van iCloud moet wel draaien, whatsapp etc

Bijdrager
    Sander

Als ik jou was zou ik wachten tot de public beta in Juli. Daar zit ik ook op te azen. ? Die is toch net een beetje stabieler; het is niet voor niks een publieke beta.

Bijdrager
    chonazz

Los van de batterij die het maar een halve dag volhoud en een aantal bugs en crashes doet de eerste beta het redelijk op een iPhone 6.

Jonas

Bijdrager
    SunKeeper

Volgens mij werkt iCloud nog helemaal niet in de eerste beta’s. Dat was ten minste bij El Capitan en iOS9 wel zo, vorig jaar.

Bijdrager
    Retyro

Ik heb hem even geinstalleerd op mijn 6+ om te checken. Het plan was om hem weer eraf te gooien en pas weer de publieke beta erop te gooien. Maar ik moet zeggen dat hij zo goed is bevallen dat ik hem er op heb gehouden. Vooral hier en daar wat lag en de batterij gaat maar iets korter mee. En uiteraard het ontbreken van nederlandse vertalingen van nieuwe functies. Verder geen noemenswaardige bugs. Maar tegelijkertijd hoor ik ook andere verhalen van mensen die wel veel problemen hebben. Ik hoor vooral dat de facebook app problemen geeft maar ik heb zelf facebook al jaren geleden in de ban gedaan dus daar kan ik niks over zeggen

Inactief
    Anoniem

Nogal wiedes dat er apps zijn die nog niet goed werken. Deze beta’s zijn juist gemaakt voor de ontwikkelaars om hun app aan te passen.

Bijdrager
    janbertwedman

Precies, als je geen ontwikkelaar bent, afblijven en anders, niet zeuren.

Moderator
    Raymon Mens

Ik draai ‘m op mijn telefoon voor dagelijks gebruik, maar de eerste beta is nog erg instabiel. Vaak vastlopers bij switchten tussen apps en problemen bij audio. Wachten tot de publieke beta als ik jou was.

Bijdrager
    Niels

Gewoon even de publieke beta in juli afwachten. Veel van de nieuwe functies heb je nog niet echt wat aan (oa. iMessage vernieuwingen werken nog niet bepaald) en ook je accuduur gaat er snel op achteruit. Ook multitasking loopt alles behalve soepel.

En als je toch niet kan wachten, dan kun je met een (gecodeerde) iTunes reservekopie zo je iPhone weer terugzetten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.