10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Johan Kiewiet

Beta 2 macOS Sierra

Sinds enkele dagen werkt MacOS Sierra beta 2 op mijn iMac. Maar kan iemand mij vertellen of deze versie kan worden bijgewerkt naar de officiële release op moment dat deze uitkomt.

Bijdrager
    Shmoo

Nee, je zult dan een nieuwe Mac moeten kopen.

Inactief
    Anoniem

Atijd leuk; wel een Beta installeren en dan vragen whats next? ?

Bijdrager
    Johan Kiewiet

Haha andere opties zoals downgraden is logisch en simpel mijn vraag is gewoon of de officiële release als een update word gezien vanuit deze beta meer vraag ik niet.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Waarschijnlijk wel. Alleen de Golden Master wordt niet altijd geüpdatet omdat eigenlijk al de release versie is.

Bijdrager
    HaWollie

Zover ik weet heeft Apple daar nog geen concrete uitspraken over gedaan. Echter, op basis van de historie is de kans groot dat je de beta versie van Sierra kan updaten naar de officiële publieke versie. Overigens zou ik vanaf dat moment kiezen voor een clean-install, niet voor een update!

Bijdrager
    JWB

Maar wat anders: werkt PB2 daadwerkelijk op je iMac? Ik heb uit pure ellende een downgrade naar PB1 gedaan: mijn iMac werd er extreem traag van. Nu, met PB1, draait alles weer als een zonnetje.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Niels

@Koen: oftewel PB3 (komt dan waarschijnlijk morgen of overmorgen)

Maar tegen die tijd krijg je de GM release candidates en daarop volgen dan de normale .updates

Inactief
    Anoniem

Ja, er zullen vast nog veel meer updates komen.:evil:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.