8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    ArthurZZZ

Bestolen.. Wil iPod!!

Ik ben een tijdje geleden bestolen van mijn dismcan met mp3 mogelijkheid.. mijn tas, mijn bril en mijn rekenmachine (grafische.. DUUR!!) :cry: nu heb ik dus nix meer om muziekjes mee te bespelen!! Ik wil eigenlijk nu heel erg graag een iPod, maar sjeeezus!! 400 is wel meteen een smak geld zeg… is die 400 het geld wel waard?… en wat zullen de prijzen zijn van de nieuwe iPod’s?

Bijdrager
    Stof
    ”ArthurZZZ”

en wat zullen de prijzen zijn van de nieuwe iPod’s?

Als Apple bij de introductie van nieuwe iPods (vanmiddag?:roll:) hetzelfde tewerk gaat als recent bij de PowerMacs en iMacs dan zullende ze zeker goedkoper worden. Ik denk dat je moet rekenen op een instapprijs van €299,- ext btw. voor het goedkoopste model.

Bijdrager
    Julian

Ipod is echt geweldig… Ik gebruik em altijd tijdens het stofzuigen :). Hij is inderdaad duurder dan de standaard draagbare mp3 speler, maar met min. 5 gig aan ruimte en een design waar die andere spelers niet aan kunnen tippen is het een verantwoorde koop (was zelfs nr.1 in een test van de consumentenbond). Samen met iTunes is het syncen van de iPod echt te makkelijk (firewire erin en klaar).

Ik zou ff wachten tot de nieuwe komen (misschien vandaag?!) Prijzen gaan dan eigenlijk bijna altijd omlaag, of de nieuwe zijn goedkoper of de oude voorraad wordt weggegeven…

Bijdrager
    Jor1

iPod is het zeker waard:P

Bijdrager
    ElectricCat

De iPod kan je egenlijk ook niet vergelijken met een discman of een mp3 speler, het is ook een harde schijf, dus je hebt in 1 keer ook je agenda, contacten, backups, etc bij je.
    Ook haal ik allerlei info van het web, en zet dat op de iPod, kan ik het later in de trein lezen :P
    Het leek me eerst ook te duur, maar hij is het zeker waard!

Bijdrager
    ArthurZZZ

Kan je ook tekst lezen op de iPod dan? Wat zijn nou eigenlijk precies de extra functies van de iPod naast muziek spelen… Ik weet dat je er ook gewoon data mee kan verplaatsen… agenda bijhouden en dat er een verborgen spelletje op zit.. maar wat kan er nog meer? En kan je er nog andere spelletjes op zetten?

Bijdrager
    ElectricCat
    ”ArthurZZZ”

Kan je ook tekst lezen op de iPod dan? Wat zijn nou eigenlijk precies de extra functies van de iPod naast muziek spelen… Ik weet dat je er ook gewoon data mee kan verplaatsen… agenda bijhouden en dat er een verborgen spelletje op zit.. maar wat kan er nog meer? En kan je er nog andere spelletjes op zetten?

Ja, je kan er headlines,nieuws, het weerbericht etc. van allerlei sites mee downloaden,bijvoorbeeld met het ,uitstekende, pod2go,
    maar ook je eigen documenten mee op de iPod zetten, bijv. met Podtext.
    Die plaatst zo’n textfile dan in je “contacten” en dan kan je het lezen door te scrollen. Erg handig. Uiteraard kan je ook syncen met iCal en Addressbook.
    Dat spelletje , breakout, dat speel ik eigenlijk alleen als ik me HEEL erg verveel, en er zijn verder ook (nog) geen andere spellen voor.
    Sommigen installeren OS 9 of X op hun iPod, zodat ze er de Mac van kunnen booten als daar wat mee mis is.

Bijdrager
    RemiroQuai

iPod is het echt 110% waard hoor :D Ik heb nu al een tijdje een 10 gig versie en het is zo handig.
    Grote bestanden neem je zo mee, bij wijze van spreken kan je ook je eigen OS meenemen:P leuk voor op school :mrgreen:
    en je kan er zooveel mp3’s op kwijt. ik heb er laatst 1097 op staan en toen vond ik dat ik maar eens een beteje op moest ruimen, puur en alleen omdat ik de helft nooit luister. Ik zou er nog eens zoveel mp3’tjes op kunnen doen :mrgreen: :P :apple:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.