9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Ricardo95

Beste/voordeligste ipad abbonoment

Hallo allemaal,

Ik heb sinds van de week een 2ehands ipad met 3g in mijn bezit voor in de auto. Maps kaarten offline gedownload en werkt perfect!

Nu wil ik eigenlijk nog een abbonoment voor op de ipad. Het liefst natuurlijk alleen data want bellen doe ik er toch niet mee. Wat is een goed abbonoment? Ook qua prijs wil ik het een beetje voordelig.

Ipad word voornamelijk gebruikt in de auto. Dus af en toe wat webpagina’s om wat op te zoeken enzo. Ik zat te denken aan een 1gb data abbonoment. Maar zie door de bomen het bos niet meer.

Moderator
    Mac Daddy

Wat voor mobiele abonnement heb je? Bij sommige kan je namelijk een tweede sim erbij krijgen.

Bijdrager
    KarelWillem

Ben. 1GB/100mn. € 8,/maand

Alleen data zul je niet snel vinden in de lagere tarieven.
    Maar die belminuten moet je maar zien als ‘gratis erbij’.

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou de iPad wel voor op het dashboard bouwen, zoals Tesla dat ook heeft.

Bijdrager
    KarelWillem

Yeah sure.:)

Beetje jammer dat daar in het gros van de auto’s zaken zitten als uitstroomopeningen, bediening van airco, en noem maar op.

Bijdrager
    Shmoo

Niet. Jij zegt, nee niet doen?

Bijdrager
    KarelWillem

:)

In onze Subaru Impreza hadden we nog een loze klep bovenop het dashboard, waar zoiets wel in paste.
    Maar er zijn niet veel auto’s met bruikbare ruimte in het midden.
    En in zo’n oude brik kun je ook lekker ongegeneerd gaten boren dwars door het hele dashboard heen, om kabels te leggen. Daar zit verder weinig in wat je kunt beschadigen.

Bijdrager
    Ricardo95

Ik heb het nieuwe tmobile go unlimeted abbonoment. Een abbonoment met echt alles onbeperkt. Maar daar word een 2e simkaart niet ondersteund om datamisbruik te voorkomen.

Ik heb hem momenteel met een speciale klem bevestigd aan mijn ventilatierooster. Werkt nog niet helemaal lekker en zakt vaak scheef. Maar goed daar hebben we ducktape voor.

Het is voor nu even goed, misschien in de toekomst verder knutselen en het beter/stabieler maken

Bijdrager
    KarelWillem

abonnement

Je kunt toch gewoon simpelweg een hotspot opzetten op je telefoon?
    En dan via WiFi je iPad gebruiken? Of zeg ik nu iets doms?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.